Korg Kronos? Namm 2011

Attachments

• marscage.jpg
    marscage.jpg
    31 KB · Bekeken: 60
eindelijk weer eens iets met draaiknoppen en sliders hoop ik... en dan niet zo'n k.u.t. radias engine
maar een volledig analoge 32 stemmige Z1 lijkt mij wel iets... ( kan natuurlijk niet) maar ja, ze zeggen : prepare to be amazed, en dat zou ik dan wel zijn...

In werkelijkheid betekent deze slogan meestal een domper van jewelste,....

De Triton voor op je iPad!

Een iPad ter grootte van een Perzisch tapijt zodat je er life-sized iMS-20s op rond kunt sleuren :D

"for the iPad" hoort er nog onder te staan...

Mijn gevoel zegt dat het een opvolger van de Triton gaat worden. Ze waren immers erg succesvol met de Triton (mijn inziens had elk bandje een Triton), maar zijn overlopen door de Motif reeks...maar we wachten rustig af...

We hebben al een VA zonder knoppen (microkorg), een sampler zonder ADSR (microsampler) en een analoog zonder wat dan ook (monotron), dus dan wordt het nu waarschijnlijk een workstation zonder sequencer, rompler zonder waveforms, of polyfone analoge synth zonder oscillatoren. ;)

Alex Jones :D
Die gast is echt erg al heeft ie zo en dan wel heel erg gelijk.
voor een groot deel wel maar een klein deel wil ie het absoluut niet over hebben zo lijkt het en kapt ook altijd gesprekken af die in die richting gaan... ik heb weinig met A.J., maar vind het wel vermakelijk om naar te kijken soms... :D

maar goed qua kronos heeft ie misschien ongelijk, wie zal het zeggen :P

We hebben al een VA zonder knoppen (microkorg), een sampler zonder ADSR (microsampler) en een analoog zonder wat dan ook (monotron), dus dan wordt het nu waarschijnlijk een workstation zonder sequencer, rompler zonder waveforms, of polyfone analoge synth zonder oscillatoren. ;)

Ik denk het ook.

als er geen toetsenbord en knoppen op zitten boeit het me sowieso niet

Back