patrickpincher
sound hunter
hmm niet mijn smaak sorry...
... gelijk heb je, ... en daarbij een mooie synth heb je voor jezelf,... maar een mooie vrouw nooit alleen !

... en nu terug on-topic dan maar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hmm niet mijn smaak sorry...

of een soundmodule...of een PC met softsynths![]()
Jolie en Hillary Clinton zijn voor een 9e nichten (van elkaar), misschien ligt het daaraan...Ben benieuwd welk organisme gebruikt is als uitgangsmateriaal voor dit experiment.
Thanks pt.
maar met zulke info komen we geen stap verder. Meer dan de "Korg KRONOS" en "Op dit moment zijn er nog geen specificaties bekend" is er niet te vinden.
Jolie en Hillary Clinton zijn voor een 9e nichten (van elkaar), misschien ligt het daaraan...

Jolie en Hillary Clinton zijn voor een 9e nichten (van elkaar), misschien ligt het daaraan...
... oh nee ?
![]()

Nadat Akai de Ion in een andere behuizing heruitbracht als de Miniak, is het nu de beurt aan Korg om met de Kronos de Akai S1000KB heruit te brengen. Maar dan in een moderne, grotere behuizing.
ikke wel! ik heb hier nog een Korg PD-10 drumpad liggen em da's percies hetzelfde ding als een bepaald Yamaha model. Ik vermoed dat ze er allebei alleen maar een logo op geplakt hebben om snel zo'n ding op de markt te hebben toen ze opeens erg in de mode warenIk ken geen OEM producten met een logo van Korg erop.
ION Audio en Akai hebben meerdere OEM producten die enkel verschillen van kleur en logo.
Ik ken geen OEM producten met een logo van Korg erop.
On topic :
mischien kunen de sherlocks onder ons hier iets mee??
http://www.patentgenius.com/assignee/KorgInc.html