Korg Kronos? Namm 2011

Voor die bewerking is kennelijk geen photosjopknop. Ben benieuwd welk organisme gebruikt is als uitgangsmateriaal voor dit experiment.

Thanks pt.

maar met zulke info komen we geen stap verder. Meer dan de "Korg KRONOS" en "Op dit moment zijn er nog geen specificaties bekend" is er niet te vinden.

Thanks pt.

maar met zulke info komen we geen stap verder. Meer dan de "Korg KRONOS" en "Op dit moment zijn er nog geen specificaties bekend" is er niet te vinden.

Sjee, jij hebt ook geen gevoel voor humor. Je zou een duitser kunnen zijn.

1/9e? Rommelige stamboom is dat. Verklaart wel een hoop ja. Maar was dat echt AJ? Sjees man, die is pas 35 en moet nou al helemaal rechtgetrokken worden?

... oh nee ?

angelina_jolie_wallpaper.jpg

nou ieder zijn smaak...., maar als je net zoveel plamuur op je synth zou smeren verf je de knoppen wel weg...

Sommigen zouden twisten en zeggen dat deze toch wel degelijk knoppen heeft, je moet ze alleen weten te vinden :D

Laatst gewijzigd:
rimpelbek {ik ben geen homo.}

tja wat dat nou weer met die kronos te maken heeft zal eeuwig een raadsel blijven.
ben er nieuwsgierig naar hoe dat ding eruit ziet, ik denk een kruising tussen de m3 en radias en dan met flashgeheugen voor samples.

Nadat Akai de Ion in een andere behuizing heruitbracht als de Miniak, is het nu de beurt aan Korg om met de Kronos de Akai S1000KB heruit te brengen. Maar dan in een moderne, grotere behuizing.

Nadat Akai de Ion in een andere behuizing heruitbracht als de Miniak, is het nu de beurt aan Korg om met de Kronos de Akai S1000KB heruit te brengen. Maar dan in een moderne, grotere behuizing.

ION Audio en Akai hebben meerdere OEM producten die enkel verschillen van kleur en logo.

Ik ken geen OEM producten met een logo van Korg erop.

Ik ken geen OEM producten met een logo van Korg erop.
ikke wel! ik heb hier nog een Korg PD-10 drumpad liggen em da's percies hetzelfde ding als een bepaald Yamaha model. Ik vermoed dat ze er allebei alleen maar een logo op geplakt hebben om snel zo'n ding op de markt te hebben toen ze opeens erg in de mode waren

Back