W wImPiE Ingeburgerd Lid sinds 3 Maart 2003 Berichten 30 Locatie Aalter - Belgiƫ 1 mei 2003 #1 Heeft iemand ervaring of info over deze kleine drumcomputer? Lijkt mij ideaal om onderweg en mobiel wat muziek te kunnen maken...
Heeft iemand ervaring of info over deze kleine drumcomputer? Lijkt mij ideaal om onderweg en mobiel wat muziek te kunnen maken...
V virkaz Ouwe rot Lid sinds 24 juli 2002 Berichten 4.114 2 mei 2003 #2 ik ken iemand die dat ding heeft. ideaal ding voor onderweg mot ik zeggen. die dude die hem heeft gebruikt hem om drumpartijen te maken voor bij z'n gitaarwerk. voor het geld is het echt een koopie. gr mw
ik ken iemand die dat ding heeft. ideaal ding voor onderweg mot ik zeggen. die dude die hem heeft gebruikt hem om drumpartijen te maken voor bij z'n gitaarwerk. voor het geld is het echt een koopie. gr mw
W wImPiE Ingeburgerd Lid sinds 3 Maart 2003 Berichten 30 Locatie Aalter - Belgiƫ 14 mei 2003 #3 'k Heb hem besteld... Voor deze prijs kan je niet echt gefopt zijn... Klein, leuk en mobiel...