Is de 909 vervangbaar: de Poll

Is de 909 vervangbaar: de Poll

• Ja

Stemmen: 97 62,2%
  • Nee

Stemmen: 59 37,8%

• Totaal aantal stemmers
    156
Heb de mijne 20 jaar ofzo geleden weggedaan... geruild voor AKAI S950 met wel 1MB intern geheugen ofzo:stupid

Tijdje terug gelukkig weer een hele mooie met een hoog serienummer getroffen...
De eigenaar vond dat ie wel vervangbaar was... :verkoght:

Bullshit! Tr-909 gebruikt hij alleen voor zijn optredens! Om oldskool over te komen. En bij iedereen een handtekening erop op te zetten.

Volgens mij zijn zn laatste releases(zoals vrijwel de meeste van hem trouwens) enkel 909 qua beats.En veel fx. Beter luisteren jongens ;)

http://www.axisrecords.com/

nog ff en "JA" is het dubbele van "NEE"...
Heb de mijne 20 jaar ofzo geleden weggedaan... geruild voor AKAI S950 met wel 1MB intern geheugen ofzo:stupid
1 MB was nog redelijk veel in 1991, een gemiddelde computer uit die tijd had net zo veel aan boord...

weer een pool .. ik doe niet mee.

Ik heb "nee" gestemd. Hij is vervangbaar als drum machine, maar als je een 909 wil is er maar 1 909 (zelfde verhaal voor de 808 en 303 enz enz etc)

De vraag klopt niet.

De 909 is namelijk gewoon te vervangen..

..door een andere 909

Wat mij betreft niet hoor.. vind er niks 'an, zo'n 909.

Leuk als broodtrommel misschien, maar verder..

ja hoor vervangbaar, druk op www.ebay.de > daar ga je naar zoeken > daarna type tr-909 > kies de eerste de beste tr-909. > press koop nu > toets je code in > druk op bevestigen > vergeet niet te betalen> dan krijg je een tr-909 zo bij je thuis bezorgd> onvervangbaar NEE.

gelukkig is die door bijna iedereen vervangen wat een but ding, kan hemecht niet meer horen. dat ding is verantwoordelijkvoormijn slechte jeugd....:)

Altijd interessant hoe het bij de 909 altijd over de kick gaat terwijl ik het eigenlijk moeilijker vind om zijn (haar?) snare op een andere manier te verkrijgen...

Mvg.

CoolRunning

Ik heb ja gestemd....alles wat materieel is, is te vervangen....vraag me af of de gemiddelde luisteraar zich erin interesseerd of het nou een buttplugin is of een drumdoos....80 % van ons publiek zijn John en Anita duzzzz....:z
Had pasgeleden deze discussie met DDR en we kwamen tot dezelfde conclusie dat onze dansende medemens/fan er geen fluit omgeeft of jij je sounds nou haalt uit een 909 of met potten en pannen....alleen de incrowd (wij dus) maken zich druk om de tools de rest niet. Wav file? Ja lekker met suiker en slagroom....deze komen toch uit Luik? Lekker.

gelukkig is die door bijna iedereen vervangen wat een but ding, kan hemecht niet meer horen. dat ding is verantwoordelijkvoormijn slechte jeugd....:)

En je taalgebruik...:D wat een zin ouwe...

Ik heb ja gestemd....alles wat materieel is, is te vervangen....vraag me af of de gemiddelde luisteraar zich erin interesseerd of het nou een buttplugin is of een drumdoos....80 % van ons publiek zijn John en Anita duzzzz....:z
Had pasgeleden deze discussie met DDR en we kwamen tot dezelfde conclusie dat onze dansende medemens/fan er geen fluit omgeeft of jij je sounds nou haalt uit een 909 of met potten en pannen....alleen de incrowd (wij dus) maken zich druk om de tools de rest niet. Wav file? Ja lekker met suiker en slagroom....deze komen toch uit Luik? Lekker.

Hardcore was altijd het beste als het uit plaatsen kwam waar het totaal niet populair was. Ook in Nederland konden ze ineens wél goede hardcore maken toen het bijna uitgestorven was. Conclusie: de massa maakt muziek kapot.

Back