Is de 909 vervangbaar: de Poll

Is de 909 vervangbaar: de Poll

• Ja

Stemmen: 97 62,2%
  • Nee

Stemmen: 59 37,8%

• Totaal aantal stemmers
    156
nee niet te vervangen. ding nodigt uit om er mee te werken. pak niet zo snel samples. Denk ook dat wanneer je gewend ben om er mee te werken samples of namaak het net niet is, niet meteen slechter maar anders. en je (in ieder geval ik) toch iets verwacht.
maar misschien is het een beetje te puristisch.

is alles in principe gewoon niet vervangbaar?

Komt op mij over als iemand die op het werk zegt dat hij/zij onmisbaar is.......

Paul

(ik heb dus ja gekozen)

Was te verwachten dat er al meer "ja" werd gestemd. En dat zal wellicht zo blijven.
Dat is ook het enige realistische antwoord.

een 909 kan zowel door iets dat WEL als NIET als een 909 klinkt worden vervangen... dus alleen daarom al "JA"...

Ofte nagels met koppen.

Ik heb nee gestemd, vooral omdat er rond de 909 iets magisch hangt wat geen andere drumdoos heeft. Tuurlijk valt het allemaal te vervangen door wat anders maar het gevoel, de magie toch echter niet.

Toch klopt de vraag niet..

Stel, je hebt een 909 waar je helemaal gek op bent en je wil echt niets anders.. en dan rijdt er ineens een vrachtwagen overheen.. 8D

Waarmee zou je je 909 dan vervangen?

Dusch..

De vraag zou daarom eigenlijk moeten zijn, 'Is de 909 vervangbaar door iets ANDERS dan een 909'. Het antwoord daarop, dat is persoonlijk en dus een subjectief gegeven en dus zal de poll nooit antwoord kunnen geven op de vraag 'IS' maar wel op de vraag, 'Vind jij ?'..

Dusch..

de vraag is simpel heren, zonder, mitsen of maren. anders i.d.d. gewoon nee stemmen

oneens, de vraag is correct, alleen had jij liever een andere vraag gezien :D

Nee hoor mij maakt het allemaal niet uit.. :D

Ik zal uitleggen waarom de vraag niet klopt..

Je kan niet aan de hand van een poll waarin subjectieve antwoorden zullen worden gegeven vaststellen of iets inderdaad zo is.

De vraag moet zijn :

Vind jij dat de 909 vervangbaar is door iets anders dan een 909?

Want zoals het er nu staat is de 909 gewoon vervangbaar door een andere 909 en is het antwoord dus JA .. en daar doen alle subjectieve meningen niets aan af. Poll of niet. :W

de vraag is simpel heren, zonder, mitsen of maren. anders i.d.d. gewoon nee stemmen

Wat denk je nou zelf? :D Zon topic openen en dat niemand dan iets zegt maar wel allemaal braaf stemmen? :P

De vraag klopt niet.

De 909 is namelijk gewoon te vervangen..

..door een andere 909

Ik heb ja gestemd....alles wat materieel is, is te vervangen....

is alles in principe gewoon niet vervangbaar?

een 909 kan zowel door iets dat WEL als NIET als een 909 klinkt worden vervangen... dus alleen daarom al "JA"...

Toch klopt de vraag niet..

Stel, je hebt een 909 waar je helemaal gek op bent en je wil echt niets anders.. en dan rijdt er ineens een vrachtwagen overheen.. 8D

Waarmee zou je je 909 dan vervangen?

Dusch..

De vraag zou daarom eigenlijk moeten zijn, 'Is de 909 vervangbaar door iets ANDERS dan een 909'. Het antwoord daarop, dat is persoonlijk en dus een subjectief gegeven en dus zal de poll nooit antwoord kunnen geven op de vraag 'IS' maar wel op de vraag, 'Vind jij ?'..

Dusch..

Nee hoor mij maakt het allemaal niet uit.. :D

Ik zal uitleggen waarom de vraag niet klopt..

Je kan niet aan de hand van een poll waarin subjectieve antwoorden zullen worden gegeven vaststellen of iets inderdaad zo is.

De vraag moet zijn :

Vind jij dat de 909 vervangbaar is door iets anders dan een 909?

Want zoals het er nu staat is de 909 gewoon vervangbaar door een andere 909 en is het antwoord dus JA .. en daar doen alle subjectieve meningen niets aan af. Poll of niet. :W

Tis nu wel duidelijk toch?

Zit net je sig te lezen, Analog Resistance = Is anale weerstand = kraakpoep toch? weet 6 dit all? :D

Zit net je sig te lezen, Analog Resistance = Is anale weerstand = kraakpoep toch? weet 6 dit all? :D

Ik hoop dat je er niet te lang over hebt gedaan aangezien het maar 2 woorden zijn maar toch...

Jou Engels wordt met de dag beter (nog niet optimaal, maar toch),
nog eventjes en je kent misschien wel alle termen van je API-meuk uit je hoofd, dat zou toch leuk zijn. Weet jij ook eens wat je doet. :)

Maar om je toch even te corrigeren, anders wordt het zo verwarrend.

Analog betekent niet Anale in het Nederlands maar betekent Analoog. Zo leer jij ook nog wat bij vandaag.

muzzy_port.gif

Evt advies, kijk eens naar de cursus Muzzy van de BBC.
Staat ook op CD. dat vind jij toch leuk? Cd's en Computeren?

Laatst gewijzigd:
Dat weet ik, beetje humor over en weer beste RSB, Niet zo happen (avatar :D)
Maar ff serieus, wanneer post je weer eens wat muziek, sephia foto's zijn leuk voor de Marie Claire en VTWonen, maar dit is het synthforum :D

Back