De NordLead maakte de NordModular Classic en Micro mogelijk, de Electro2 de G2. De NordStage en Electro3 zullen een G3 kunnen opleveren. Neem van mij aan dat het develop team veel meer doet dan een Stage uit ontwikkelen...
Wout
Vanzelfsprekend, wel grappig om te horen dat de Electro 2 invloed had op de G2, hoezo?
Ik word trouwens als maar positiever als ik nu lees dat het werkelijk 500 MB + 380 MB is.
De sampleplaybackcapaciteit van de Stage is dan nog uitgebreider als deze van de Wave.
Enkel als je samples in modulatiesynthese wilt gebruiken in een live-situatie moet je voor de Wave gaan.
Ik ben inderdaad blij dat ik niet geupgrade heb naar de Stage EX.
Altijd de EX als een
tussendoortje beschouwd om de gemoederen wat te temperen rond de 'tekortkomingen' van de Stage Classic
"Ja, we zijn er nog mee bezig.").
Er was in ieder geval veel meer uit te ontwikkelen aan het concept Stage dan wat ze in de EX lieten zien,
waarna suggesties voor de Stage ook nog eens in de NE3 gestoken werden i.p.v. een nieuwe Stage.
Dit is de eerste keer dat ik een 'dit is helemaal wat ik zoek'-gevoel heb bij een Nord,
Hopelijk kunnen ze hier snel leveren in België, dan kan mijn Classic 88 de deur uit.