Kneelz
Reuzebonk
Ik heb nu een behringer rx1602 en een gebrek aan aux sends (eentje maar eigenlijk), EQ en vindt ik de rotary knobs niet zo handig werken (liever faders). Daarnaast heb ik een esi wamirack als geluidskaart met 4 ingangen (van de uitgangen gebruik ik er hooguit 2+2 voor monitoring). Persoonlijk vindt ik het geluid niet onbevredigend hoewel ik eigenlijk niet veel “beter” heb uitgeprobeerd. Mijn te besteden geld op dit moment ligt laag, zo’n 150 euro (dan komt er nog ietswat bij van de verkoop van de behringer en mijn geluidskaart eventueel) en daarom dacht ik aan een alesis multimix 12R.
1. Als ik het goed heb kan ik via USB alle kanalen apart in mijn DAW krijgen en heb ik ook mijn huidige geluidskaart niet meer nodig?
2. En ook erg belangrijk natuurlijk, is het wat technisch gezien, is het een verbetering (qua geluid) of…?
Alle hulp is zeer welkom, ik ben een beetje mixer n00b…
1. Als ik het goed heb kan ik via USB alle kanalen apart in mijn DAW krijgen en heb ik ook mijn huidige geluidskaart niet meer nodig?
2. En ook erg belangrijk natuurlijk, is het wat technisch gezien, is het een verbetering (qua geluid) of…?
Alle hulp is zeer welkom, ik ben een beetje mixer n00b…