Synthforum meeting 2011

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heb nog net niet copy paste gadaan met vorig jaar :D

De entree is wederom €5 inclusief fris, bier en koffie.

Wel jammer dat het in Nijmegen is. Utrecht was wel leuk gweest, Amsterdam goed te doen.

Wel jammer dat het in Nijmegen is. Utrecht was wel leuk gweest, Amsterdam goed te doen.

Tjah, het blijft toch lastig voor mij om in Utrecht of Amsterdam iets te organiseren. Ik werk nou eenmaal in Doornroosje... zo blijft de prijs ook laag. Voor die €5 heb je dan wel alles. Als ik het in Utrecht zou doen, wat voor mij dan ook nog leuk zou zijn om naartoe te gaan als organisator, dan kost het 'n stuk meer centen en is het toch lastig om zover vooruit te plannen. Amsterdam is goed de regelen, maar weer lastig om als organisator vroeg te zijn. Als er 'n meeting zou zijn zou ik de moeite wel nemen om er naartoe af te reizen. Het is 'n uur met de trein.

Misschien is het 'n plan om bij je aanmelding te vermelden waar je vandaan komt en of je 'n auto hebt, maak ik 'n carpool lijstje erbij :P

Oh en dank Hill!!!!!! We maken dit jaar gewoon 'n speciale DIY hoek met scope :P

Als je er maar een paar stoelen neerzet zoals de vorige keer .
En nu wel op tijd de poort open doen !!!!
.....sta je daar met je goed fatsoen ,met een zware synth onder de armen voor een gesloten deur ;)

Dan wordt het toch tijd om mijn robotvoice eens om te bouwen :)

Ik stom Utreg maar kom graag naar Nijmegen as t moet.
Twee uur dichtdraaien wordt pas du problem met Bergen ass 2 ass confirmed!
Ik (wij) beta(len) daardoor, zo als het hoort, verder niks.
:kroon:

Ja hee ik zie deze thread nu pas haha maar ik ben (fysiek) aanwezig hoor! Is er eventueel een slaapplek? aangezien ik wel een biertje lust en dan denk dat ik heel goed auto kan rijden maar het niet kan? Het liefst bij een mooie vrouw in bed. Anders alleen op een bank of luchtbed kan ook

Ja hee ik zie deze thread nu pas haha maar ik ben (fysiek) aanwezig hoor! Is er eventueel een slaapplek? aangezien ik wel een biertje lust en dan denk dat ik heel goed auto kan rijden maar het niet kan? Het liefst bij een mooie vrouw in bed. Anders alleen op een bank of luchtbed kan ook

Je mag mijn bank wel gebruiken. Weet niet of Christine je in bed wil hebben. Oh ja, en ik heb twee kinderen.... maar die lopen dan nog niet (hoop ik) dus springen ze niet op je bank op je wakker te maken :D

:D omdat jij 't ben is 't dan een tientje..

SF synth meeting 10 september 2011 in Doornroosje in Nijmegen

Datum: 10 september
Tijd: Vanaf 12 tot...
Plaats: Nijmegen

Aanmelden alleen via vcovca@gmail.com en dus niet via PB!
Gebruik in je mail als onderwerp: Aanmelding SF meeting 2011.
Vermeld bij je aanmelding even wat je mee denkt te nemen en of je nog iemand mee neemt.

ZONDER AANMELDING GEEN TOEGANG!!!

Huishoudelijke mededelingen:
Neem 'n koptelefoon mee.
Er is 'n rookruimte.
Er is voldoende parkeer gelegenheid.
Er is bier, cola, sinas en sprite… en natuurlijk koffie en thee.
Stroom is er, stroom blokjes zijn er.

Entree is €5, daar zit de drank bij in. Wel 'n beetje fair use policy :D

Avond programma is 99% geregeld met hetzelfde idee als alle voorgaande jaren, dus gehost door SF, met gasten van SF. Als iemand dus graag iets wil doen, laat het me weten. Maar graag niet iemand van vorige jaren.

De eerste een tot twee uur is al bezet door Tragmadat en Bergen hoop ik…?!? Op 'n SF hosting hoort nu eenmaal kut muziek thuis :D

Slap ouwehoeren en vragen wat iedereen nu weer mee neemt kan hiero!

Locatie info: http://www.doornroosje.nl

Thanx Chef! Voodoo man :D

@copini: kun je je weer uitleven op knutsels van ome Hilltree

De DIY hoek gaat er komen! Zal de Mackie d'r bij zetten. Kenne we alle DIY zooi aan zetten zonder koptelefoon... lekker rustgevend :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back