Synthforum meeting 2011

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tjah, het blijft toch lastig voor mij om in Utrecht of Amsterdam iets te organiseren. Ik werk nou eenmaal in Doornroosje... zo blijft de prijs ook laag. Voor die €5 heb je dan wel alles. Als ik het in Utrecht zou doen, wat voor mij dan ook nog leuk zou zijn om naartoe te gaan als organisator, dan kost het 'n stuk meer centen en is het toch lastig om zover vooruit te plannen. Amsterdam is goed de regelen, maar weer lastig om als organisator vroeg te zijn. Als er 'n meeting zou zijn zou ik de moeite wel nemen om er naartoe af te reizen. Het is 'n uur met de trein.

Misschien is het 'n plan om bij je aanmelding te vermelden waar je vandaan komt en of je 'n auto hebt, maak ik 'n carpool lijstje erbij :P

Dank voor je uitleg. Erg nice van je om een soort van carpool lijstje te maken maar zo ver kan ik helaas niet vooruit kijken.

Sterker gesteld waarschijnlijk zit ik tegen die tijd in de collegebanken.:( Dus next time better. Mocht ik wel kunnen dan pm ik je wel, tegen die tijd.

As usual moet ik werken die zaterdag (volgens mij was dat de afgelopen 2 meetings ook al zo). Dusch helaasch, had t graag een keertje mee willen maken, hopelijk volgende keer...

Lijkt me leuk. Even thuus overleggen, maar heb wel zin om er weer es heen te gaan :D

lijkt me een leuke gelegenheid om eens wat meer analoog spul te zien.

Dan moet je het wel zelf meenemen.
De mensen nemen namelijk mee wat ze zelf leuk vinden .
Dus er staat vaak niet veel analoog ;)

Iedereen is welkom, maar dan moet je jou vooraf wel even bij vcovca aanmelden dat je komt. [bovenstaand email adres]
Anders kom je er niet in !!!!!!

De eerste een tot twee uur is al bezet door Tragmadat en Bergen hoop ik…?!? Op 'n SF hosting hoort nu eenmaal kut muziek thuis :D

Ik kom alleen als 6 trak komt en de muziek uit zn kutdraad meeneemt :D

Nou 6...

Ach natuurlijk, want die heb jij al.

heeft iemand 6trak wel eens in het echt gezien???

Nou,... Ik heb een goede vriend,. 8)
Waarvan Six zegt dat ie 'm wel es heeft ontmoet,..
Moet t nog zien te verifieren,. t was nogal lang terug schijnt 't,.. en ver weg,.. in een vage locatie,.
en nou is die maat van me ook niet de minst populaire jongen uit de klas en ontmoet ie best wel wat mensen,. en is ieook best vaak uhh,.. onder invloed van dinges,..
En kan ik moeilijk naar hem toegaan met de vraag,. "heey,. weet je nog of je lang terug,. ver weg.. in een vage tent,,. iemand ontmoet hebt???"
Dus het zou ook een slimme list kunnen zijn van Six,.. wat of wie ie dan ook is!
Maar theoretisch zou ie kunnen bestaan! Six dus!
En dan ziet ie r waarschijnlijk zo uit 8>,. of zo 8o),. of zo :peukie:
of zo,. :mega: ,. of misschien zelfs zo,.:duivels: of zo,. :kont:,.
Maar in ieder geval niet zo :smeris:

Misschien is het wel 'n gespleten persoonlijkheid van Baarsmans... :koffie:

they seek him here,
they seek him there
those reds they seek him everywhere
is he in heaven or is he in hell ?
that six , who knows him well ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back