NAMM 2011: DSI / Roger Linn Tempest

Je moet gewoon begrijpen wat ik hiermee bedoel.
Straks mag je na een jaar de "betere" versie kopen.

Je moet gewoon begrijpen dat ik gelijk heb! :halleluja

Maareh ik vind hem wel dik klinken hoor, perfect voor naast een machinedrum zou ik zeggen.

[hopendatzenuallemaalbijmijgaankopendoen]

Maargoed, ik zal eraan denken dat deze site word gesponsord door winkels die dat ding nog moeten verkopen.
Lul toch niet zo slap, man. Wat is dit nu weer voor een instigatie? Is het geen beter idee om niet mee te discussieren als je geen normale toon aan kan slaan?

Heb je deze machine eigenlijk al zelf mogen aanschouwen en gebruiken? Wat maakt jou dan ineens de expert?

@de anderen Het jammer dat er geen samples kunnen worden ingeladen - en dat ze dit misschien niet eens gaan inbouwen. Juist de combinatie analoog met lekkere samples is een lekkere combinatie. (kan niet wachten op einde skivakntie, 888 staat voor me klaar). Een mooie volle kick en toms (analoog) aangevuld met lekkere droge of sissende hats uit een 909 ofzo.....heerlijk.

toch lijkt me dit nog steeds een leuke bak...1 van de sterke punten van de Evolver vind ik z'n distortion,als die op de Tempest ook zo goed is kun je daar volgens mij een hoop lol mee hebben...

maar zoals veel hier vind ik de prijs wel aan de hoge kant...dus zal ik 'm niet snel aanschaffen tenzij ie echt ontzettend goed klinkt (en goed in de mix ligt)...

lekker man dikke sounds ik zie het wel zitten

Ik heb zelf een prophet08 gehad, en deze heeft 8 stemmen, ik moet zeggen, klinkt super voor percussie/drums.. maar om zoveel extra neer te legger voor multitimbraliteit vind ik te ver gaan. Zo'n 700 meer dan de p'08 rack!

Waarom zoveel duurder? De voiceboards zullen waarschijnlijk wel anders zijn ivm de 08 maar toch.

Is al deze Rozengeur en Zonneschijn goed voor de sponsors van deze site, die dit ding willen verkopen?

Hihi, deze site is niet verbonden aan een winkel of sponsors ( naja google dan.. ). :dubbel:

:doei:

Laatst gewijzigd:
maar toch, hoe dan ook is in ieder geval sowieso de nederlandse vertaling van zowiezo, hoe het ook is.

Back