nou en?
Tja, als je zo denkt adviseer ik je om eens op FOK.nl te gaan kijken, daar delen ze dezelfde mening.
(vanuit gaande dat je op mijn tekst reageerde)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nou en?
Fjoesz, ik ben er toen maar verder niet op ingegaan, maar wil nu toch het e.e.a. wel even toelichten want het blijft verkeerd worden uitgelegd.
In het hiphop topic, maakte ik een opmerking over de nederlandse hiphop cultuur, waarbij het in is, om je als beschaafd nederlands jochie, je de straattaal aan te meten van een allochtoon fluisterend bontkraagje. bewust grammaticale fouten maken, jezelf een Arabisch accent aanmeten en denken dat je "de bomb" bent tussen je "matties" Terwijl ze thuis aan tafel gewoon perfect ABN kunnen spreken. Dus, het is gewoon een FAKE attitude, waar ook nog eens het afvalputje van de nederlandse samenleving als rolmodel wordt gekozen. DAAR ging het om. DAT is geen discriminatie maar gewoon een objectieve beschrijving. Dat degene die daar tegenop kijken en zich daarmee proberen te identificeren daarvan over de zeik gaan? soit, geeft alleen maar aan dat ze zelf ook prima voelen dat het e.e.a. gewoon lachwekkend is. Men kan rappen over "Mocro flava" "Bleekzscheten" en "bitches" maar "zandneger" voor wannabee bontkraagje is dan in deze contest in 1x discriminerd? kom op zeg....
het gaat om de aangemeten cultuur niet om ras of afkomst, en het is triest dat men dat ervan probeert te maken. Als er hier members zijn, die zich NIET bovenstaande cultuur aanmeten, maar zich wel beledigd voelen , dan hiervoor mijn oprechte excuses. het gaat expliciet om de hierboven omschreven groep.
Daartegenover staan members als Schoppenheer, die gewoon hun ding doen, tracks posten en totaal niks aantrekken van cultuur en attitude. Die gasten krijgen dan wel weer m'n respect. Je hebt hier gewoon veels te veel pubers die denken dat ze de nieuwe "D12" zijn en dat ze midden in hun "game" zitten. WAKE UP CALL......
goed punt!
het gaat om de aangemeten cultuur niet om ras of afkomst, en het is triest dat men dat ervan probeert te maken. Als er hier members zijn, die zich NIET bovenstaande cultuur aanmeten, maar zich wel beledigd voelen , dan hiervoor mijn oprechte excuses. het gaat expliciet om de hierboven omschreven groep.

Raphie, je staat al op mn negeerlijst maar helaas werkt dat niet voor quotes, je weet er weer een mooi punt aan te lullen, uiteraard kijk ik vol overtuiging naar mensen als lil wayne en zijn ze mijn bedkamerhelden. Grote posters overal op de muur. Wel grappig dat je je rasistische inslag nu weer zit te verbloemen onder het mom van ja maar ik bedoelde het anders. het zal wel, ik zou mij als 40+ goed achter de oren krabben waarom ik mij nu in godsnaam zo druk maak over een muziekstroming waar ik zelf totaal niks mee heb maar wel de alles omvattende mening over heb. vooral waanhopig trens blijven maken op je zolderkamertje... die break die komt wel....... gelukkig heb ik voor een goed gevoel over mijn eigen muziek niet de bevestiging van een kudde schapen op een internetforumpje nodig.
Welke vragen mag ik niet stellen van de SF politie?
Als ik een welke topic zie, word ik toch altijd weer nieuwsgierig.... (ja, naar de domheid vd vraag)
Beetje jammer dat veel ''welke-mensen'' te lui zijn om eerst even te zoeken op internet, of om zelf na te denken over hun vraag...maarja, niemand is verplicht zinnig te antwoorden.
Ik ben voor een punten systeem, waarbij alle leden getoetst worden op hun synth kennis,
en dat vragen alleen zichtbaar worden voor mensen van hetzelfde niveau of een hoger,
haha, dus een level 1 synth kennis , kan geen vraag stellen aan een level 10. (de alwetend uber synthgod) : ) : )
ps de lengte en geschatte waarde van je gearlist en uren dat je geregistreerd lid bent, wegen natuurlijk ook zwaar mee ......
), waarom trekken mensen zich wat aan van een ietwat vervelend taalgebruik richting de gekleurde medemens, of hoe je dat natuurlijk wilt opvatten, zandneger bijvoorbeeld is nou niet bepaald een schokkende term..ik moet mij eens goed achter de oren krabben waarom ik mij nu in godsnaam zo druk maak
Op het einde van de werkdag hebben we allemaal een onderbroek aan en stinkt je kontgat evenveel als die van je buurman.
@VcOvCa
Kom maar op met dat bier... je weet het!