Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ZUllen we anders een polletje maken hoeveel mensen die in dit draadje gereageerd hebben nog nooit een analoge bak gehoord hebben?
Wat een stelletje schapen hier zegde meeste hebben nog nooit een analoge bak gehoord, in een Prophet08 van 1.200 euro of Phatty zijn ze teleurgesteld, "owh klint beste wel saii, droog" maar een Oberheim met half de stemmen voor 4x zo veel is in 1x ubercool. (geheimpje jongens, hij klinkt uit de doos niet zo als Nexus of Sylent, je moet er wel wat mee kunnen
)
Nee hoor, heb een Voyager Electric Blue en Prophet08 waar ik nog steeds erg blij mee ben. Krijgen hier weinig liefde maar gaan echt niet weg.
ik snap er ook helemaal niets vanik snap bv niet dat iedereen van die gare ouwe shit koopt terwijl je ook gewoon een atc kan kopen...
Die bedoel ik niet. Ik bedoel die ART compressor die je na veel geschreeuw weer te koop zette. En die 2 die je noemt klinken echt anders dan het OG.
Deze SEM niet!
ik snap er ook helemaal niets van
eigenlijk is het ook volkomen Onbegrijpelijk !
oud, gaar, shit, meuk, pollens
gisteren nog m'n mini aangezet ,
echt shit, ouwe meuk,onbegrijpelijk !
als een half verteerde kroket, meer valt er eigenlijk niet over te melden.
ART heeft plaatsgemaakt voor API & SSL was dus gewoon een upgrade

ik snap er ook helemaal niets van
eigenlijk is het ook volkomen Onbegrijpelijk !
oud, gaar, shit, meuk, pollens
gisteren nog m'n mini aangezet ,
echt shit, ouwe meuk,onbegrijpelijk !
als een half verteerde kroket, meer valt er eigenlijk niet over te melden.
betaal jij 850 voor een ms10? of liever 650 voor een SE ATC-x?
ik wacht op een setje EI NOSjes voor m'n SPL vind een buizencompressor wel voldoende