Een stukje zonneschijn op een plek waar het niet kan :s

ArieKnarie

Wild zwijn
In een Dixi op een stuk braakliggend grondgebied
Mn nieuwe track waar ik het fijne niet van weet, ik heb het gemaakt met met m'n nieuwe ouwe Moog synth welke ik net heb aan geschaft. Tof apparaat!!!

Tis een experimenteel stukje muziek.

:doei:

Attachments

• Sun gives energy.mp3
    6,6 MB · Bekeken: 76
T was ff proberen in verband met mn nieuwe aanschaf, ik dacht ik drop m ff hier. maar alles wat nieuw is klinkt altijd tof, misschien denk ik er morgen weer anders over haha. Maare na 3 maanden wachten op mn Moog wat uit de USA moest komen ben ik wel blij met mn spele-ding, beetje over enthousiasme denk ik dat het hier terecht is gekomen.

Aanrader als je de centen hebt hoor! ik ben nu blut :(

De Moog Voyager old school, waar ik al geruime tijd naar opzoek was. het scheelde weinig of ik was uit de prijzen gevallen. hij was gewild iig. Oud apparaat moet nog schoon gemaakt worden heb ik ontdekt door een hoop gekraak onder de draaiknopjes, maargoed dan heb je ook weer wat :))))

Laatst gewijzigd:
Dat orgelsoundje is knettervervelend. Maar ik vind de drums en de overall mix niet eens zo verkeerd. De opbouw is ook niet geweldig. Het is een akkoordenprogressie die herhaald wordt. Daar zou je wat variatie in kunnen brengen.
Volgens mij hoef je je hier, zeker als het je eerste track is op het forum, echt niet voor te schamen.

Alleen dat orgeltje........

Hmm ik zat net te luisteren, maar ik word er idd niet warm van, zo digitaal als het maar klinken kan. Nou ja dat wat ik heb gestuurd is ook laxerend te noemen. maargoed dat weet ik van mezelf allang.
Tis eigenlijk gelijk aan vloeken dat ik zo'n Moog heb durven aan te schaffen, maargoed het gaat ij mij om de lol

Back