Bij Trent Reznor in de studio

Gaaf filmpje :) Misschien dan toch een interessante film om een keer te luisteren...

Als reactie op alle gear: sja, inmiddels al zo vaak gezien bij anderen.. indrukwekkend, maar wordt er niet warm of koud van.

interessant filmpje, alleen zoals bij veel synthreportages veel gepraat weinig geluid

interessant filmpje, alleen zoals bij veel synthreportages veel gepraat weinig geluid

Enigzins ter verdeding van de NYT: het is natuurlijk geen synthrapportage, het gaat over zijn oscarnominatie voor de filmmuziek, dus ik kan me voorstellen dat hij geen demo's gaat staan doen, dat is helemaal niet relevant voor het verhaal dat de NYT hier brengt.

ik vond NiN live eigenlijk wel een van de vetste concerten die ik ooit gezien heb
die gast is geniaal imho

jhwh.png

hehe...

Muzikaal klinkt het interessant, ik ga die film zeker es bekijken.

Het meest vermakelijke vond ik toch dat Reznor het had over 'very old, vintage stuff that isn't made anymore', terwijl de camera eens even lekker inzoomde op z'n Eurorack modular vol spiksplinternieuwe modules (Makenoise René, Hinton Switchmix, 'n paar Tiptop en Livewire modules, Metasonix spul, veel Cwejman en Analogue Systems modules + French Connection keyboard etc.). Een huge STS Serge natuurlijk ook, een een leuk rackje Cynthia.
Die Swarmatron, dat ding onder z'n monitor met die knop waar hij aan draait, is ook splinternieuw; http://www.dewanatron.com/instruments.php?page=swarmatron
Sowieso heeft-ie mooie, maar ook vooral nieuwe spullen staan (Moog Voyager XL, Cwejman S1mkII, Dave Smith Poly Evolver, Virus TI Polar, Andromeda etc. vielen me al op) - echt vintage zijn 'alleen' de ARP 2600, de EMS Synthi, de ARP Oddyssey en de Oberheim Xpander.
Laten we ook de Behringer patchbay niet vergeten, en ook de geweldig interessante Korg DTR-1 tuner, met die mooie lampjes moet dat wel bijzonder goed klinken tenslotte... :P

Laatst gewijzigd:
Cool hoor

Back