Kleine voorbeeld, gisteravond heb ik ongeveer een half uurtje even naar o.a Guus Meeuwis geluisterd op een redelijk hard volume .

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kleine voorbeeld, gisteravond heb ik ongeveer een half uurtje even naar o.a Guus Meeuwis geluisterd op een redelijk hard volume .

ze moeten al die party's verbieden, die gozers zijn allemaal hartstikke doof en dan thuis met hun aldiamps ,met 6X500 watt, kunnen ze nog de teksten niet verstaan

Als isoleren te duur is, ik zou dan je speakers verkopen en van dat geld je kamer isoleren.
Het is allemaal een kwestie van prioriteiten, hun rust is jouw prioriteit niet.
Als je je speakers verkoopt hoef je ook niet meer te isoleren.....

dat was een beetje het idee er achter..![]()

Het is mooi als mensen tolerant zijn en een ander zijn geluk toewensen, maar je mag er niet van uitgaan dat dit zo werkt, je kan niet eisen dat een ander zich tolerant opstelt als jij de overlastgevende bent.
Tenminste, dat vind ik.
Ook leuk. Wij hebben zelf krijsende kinderen en ik heb de muziek af en toe ook HARD. Maar nooit geklaag gelukkig.

Nu heb ik zelf al aan wat dingen gedacht zoals een koptelefoon, maar ik krijg toch een minder gevoel als ik een koptelefoon gebruik tegenover mijn monitors.

Dus overlast veroorzaken is geoorloofd?
Stel, ik draai 1 keer per week een uur overdag de muiziek keihard. Als mijn buurman daar dan elke keer weer over gaat klagen, wie is dan de aso, hij of ik?

Ik heb een hok vol apparatuur en veroorzaak nooit overlast. Zo onmogelijk is dat dus niet.

Het probleem is niet buren die beginnen te klagen als je lekker aan het producen bent, het probleem is de buurjongen die begint te stampen als je lekker aan het relaxen bent.
Ik produceer altijd op laag volume, dit leidt tevens tot betere mixen.![]()