sms303
WHAT UR WATCHIN'?!?!
Yeps, dat vermoeden heb ik ook. De één steekt de ander aan met het verkopen en kopen ervanik denk dat je wel een punt hebt, misschien daarbij opgeteld dat de recente topprijzen andere bezitters ook tot verkopen aanzetten.

tering in nov. 72 ben ik verwekt...mijn vroegste synth ervaring en waardering stamt uit 72-73

vrijwel in alle muziek die ik bewust heb meegemaakt zat wel een synth maar de latere acid house uit 1988-89 was het moment voor mij..
Ik alleen maar van youtube filmpjes, net als de synthi's. De Maplin/ETI's kon je ook als zelfbouw kopen en heeft een matrix mixer net als de Synthi's. Over de onderlinge klank- en mogelijkheden verschillen weet ik totaal niets. David Morley heeft ze beide tegelijk gehad en kan het ongewtijfeld toelichten.die maplin ken ik niet
Jurgen Haible en Derek Revell hebben een VCS3 gecloond. Het laatste wat ik op de site van Derek las, was dat ie nog steeds problemen met het tracken van de 3e osc. heeft (Demian correct me if i'm wrong!). Met de CGS modules wil ik bezig blijven, hoop ik mn DIY-skills op te vijzelen en beter technisch inzicht te krijgen. Wie weet waag ik me over een paar ehh heleboel jaar eraan...clonen moet kunnen hè, ik heb al vaker mensen met verstand van zaken horen zeggen, dat wat er nou al met al in een synthi zit, niet bepaald spectaculair is.
Het is jammer dat je de synthi modules niet icm ander modulair kan gebruiken. Het is een gesloten modulair systeem.want dit bepaalt mede de aantrekking van de synthi: matrix, joystick... lekker hoor
Voor de mensen die op de nieuwe synthi lijst staan hoop ik dat ze nou eens snel echt geproduceerd gaan worden. Het is ondertussen alweer de langstlopende synth-soap in synthland

dit wist ik echt niet