Synthi AKS NIN wie voorspelt de juiste afloop

Ik vind het altijd vervelend als ze zeggen "het is geen rocket science" van iets dat ik niet kan. Ik ben rocket scientist dusja...

Ik vind het altijd vervelend als ze zeggen "het is geen rocket science" van iets dat ik niet kan. Ik ben rocket scientist dusja...

Het is slechts een term om aan te geven dat je met een beetje logisch nadenken al een heel eind komt..Ik kan de remmen van mijn auto vervangen..de dieselpomp is voor mij rocketscience.. :-)

Ben ik even heel blij dat ik letterlijk een week geleden geleerd heb nieuwe remblokken op mijn auto te steken. :D Tja, dat leer je dus niet als rocket scientist. Maar handige kennissen die je iets willen tonen zijn héél handig. Zo ook voor de reparatie van synths trouwens.

zo haal je de mensen eruit die nog een 286 hebben draaien thuis.

Heb redelijk recente computer :) 2.9 GHZ 4 GB Ram enzo Ken alleen niet zo goed Duits Dieses Angebot wurde beendet

ghe, die duitsers toch................

maar goed, dus nu is er iemand blij met de totaal afgeragde synthi van nin voor bijna 10.000?
waar moet dat toch heen met deze wereld, zou mijn oude moedertje zeggen.
:koffie:

Gratis verzending aanbieden doet het goed.....
De AEX heeft een nieuw record voor 2010 8)

Synthi..... wat anders....versie AKS

EMS SYNTHI AKS ~ VINTAGE ANALOG SYNTHESIZER
modular synthesizer ~ synthi a ~ vcs3 ~ analogue ~
Staat van object: Tweedehands

Beëindigd: 19 feb 201101:22:01 CET

Uiteindelijke biedprijs: US $14.100,00 [ 29 biedingen ]
Ongeveer EUR 10.383,68

Last edited by a moderator:
tja

Wat is er toch zo bijzonder aan dat ding? Wat een prijzen...

Gratis verzending aanbieden doet het goed.....
De AEX heeft een nieuw record voor 2010 8)

Synthi..... wat anders....versie AKS

EMS SYNTHI AKS ~ VINTAGE ANALOG SYNTHESIZER
modular synthesizer ~ synthi a ~ vcs3 ~ analogue ~
Staat van object: Tweedehands

Beëindigd: 19 feb 201101:22:01 CET

Uiteindelijke biedprijs: US $14.100,00 [ 29 biedingen ]
Ongeveer EUR 10.383,68

rare beweging $13400-$9600-$14000 in een paar weken, maar dit was een mooie synthi.
heb je die filmpjes gezien van de verkoper. die in de veiling genoemd stond en dan verder op youtube, hij met zijn viool, nog iemand met 2 memorecorders. leuk festival.

ik vond trouwens wel dat er iets meer wit in je post had mogen staan. de tekst stond wel erg op elkaar gedrukt nu.

ik ben trouwens benieuwd wat hiermee gaat gebeuren.

Gokje: Hij zal worden verkocht voor een idioot bedrag?

nouja, wat is idioot.

ik heb echt geen idee hoeveel van die dingen er zijn (dit is een zeldzame en een mooie) en ik weet ook niet hoeveel dat er toe doet, maar blijkbaar is er steeds iemand te vinden die liever veel geld aan zo'n ding uitgeeft dan aan (een hoop) andere dingen.

nja, wat is dan idioot.

ik begrijp je wel hoor en aan 1 kant kan je gewoon heel makkelijk zeggen: idioot! (ik denk dat ook wel als ik bij de groentenboer een bakje aardbeien zie staan, in februari, niet te vreten, voor 6 euro, zeg maar 13 gulden 20.
eigenlijk vind ik dat nog idioter, nu ik er over nadenk.

Ik vind beide voorbeelden idioot... maar goed.. ik heb het er iig ZEKER niet voor over.

Die aarbeien zijn over een jaar zeker niet meer waard, dat is een ding wat zeker is..

Die aarbeien zijn over een jaar zeker niet meer waard, dat is een ding wat zeker is..

da's zeker, maar het zal toch met die synthi's ook wel ergens ophouden?

ik zou ze bijna wegdoen en aan de serge of buchla gaan of zo, ineens weer s iets heel anders.
maar ik doe het niet.

mja.. zolang de vraag toeneemt zal de prijs wel stijgen denk ik, en de vraag lijkt nog steeds toe te nemen, dus ik denk dat het nog wel even doorstijgt..

Hoe meer de prijs stijgt hoe minder aantrekkelijk het wordt, ik wil een vcs 3 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag!
Maar aan deze prijzen hoeft het voor mij ook niet meer.

Hoe meer de prijs stijgt hoe minder aantrekkelijk het wordt, ik wil een vcs 3 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag!
Maar aan deze prijzen hoeft het voor mij ook niet meer.

Dat is toch de reden waarom ie zo duur is?? Veel mensen willen deze machine heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag!

Back