Synthi AKS NIN wie voorspelt de juiste afloop

Hier een docu van de NY Times over de filmmuziek in de 'Social Network film'

Ome Trent (NIN) heeft nog heel véél meer spullekes met knoppies en lampjes... :halleluja
Maar waarschijnlijk geen bier meer in de koelkast... :engel:

heb m nu pas bekeken, sorry......

klinkt goed en indrukwekkende homestudio; nouja, álles staat er hè. 2600, synthi maar ook nieuw poly evolver a6, lange voyager, cwejman s1, serge, buchla (??)......

de filmpjes die in de NIN veiling worden gelinked zijn ook leuk trouwens, vooral het eerste.

Het laatste wat ik op de site van Derek las, was dat ie nog steeds problemen met het tracken van de 3e osc. heeft (Demian correct me if i'm wrong!).

Heb gisteren contact gehad met derek, de PCB prototypes zijn klaar, hij is er mee aan het testen en kon zeggen dat hij voor 99% zeker weet dat ze nu 100% goed zijn, de productie en levering zal niet heel lang meer op zich laten wachten, maar ik kan geen uitspraken doen over hoe lang dat dan is, ik denk dat tussen 1 en 2 maanden reeel is om te verwachten.

ff back on topic

nog geen $10.000 ! (nog steeds heel veel en bijna de uitschieter van $11000 die we vorig jaar eens zagen en waar niemand iets van begreep), dus bijna $4000 minder dan de AKS vorige week. het kan toch zo maar verkeren zeg, dat je de ene week of de andere ineens een maandsalarasi meer of minder voor een synthi vangt, ogenschijnlijk toch in vergelijkbare toestand.
als dat zo doorgaat koop ik ook nog eens zo'n koffertje, als die naar $2000 is teruggezakt.

Ik schat toch zo'n $14.000. Maar dan haal je ook wel een prima noise generator in huis. :D

@Leo die synthi van NiN was toch ook in veel slechtere staat? Miste de 3 voetjes aan de buitenkant van de koffer.

Niet dat ik de prijs of de Syntj in z,n geheel de hemel in wil prijzen oid

Attachments

• m_1978_oi_porsche_turbo_gr_nr_3_matchbox.jpg
    m_1978_oi_porsche_turbo_gr_nr_3_matchbox.jpg
    24,8 KB · Bekeken: 126
als we toch ( weer) over auto's gaan hebben , dan mag deze niet ontbreken :
71_Cars%20lightening.jpg

ook voor de nieuwbakke jeugd alhier op het forum ( of hun pappies )

De NIN synthi is toch onder de $10K gebleven?
Volgens mij is de beste tijd om te verkopen in mei/juni en vanaf november tot kerst :D

De NIN synthi is toch onder de $10K gebleven?
Volgens mij is de beste tijd om te verkopen in mei/juni en vanaf november tot kerst :D

dat speelt zeker ook mee, zondagmiddag is goed voor ebay duitsland, zomer is goed om te kopen.
zo'n tekst als die kerel met zijn synthi voor $20000 of beste bod in zijn veiling zet, dat helpt ook niet echt (ken ook voorbeelden dichter bij huis, maar goed....)
ik zal niet beweren dat het rocket science is (mooie term, kwam m tegen bij ralphvanzeel) maar een beetje nadenken kan geen kwaad.

Back