VasC
Dat smurfen we...
Ik ben zelf al lange tijd in het bezit van de Yamaha CS6x en hij blijft hier ook nog heel lang. Het was dan ook mijn 1e synth. Overigens is dit niet de enige reden, de klank blijf ik gewoon super vinden. Hij ligt daardoor super in een mix en onderscheid zich echt naast de VA's. Nu ik weer wat jaren verder ben (en veel met VA's gespeeld heb) ontdek ik hem telkens weer opnieuw en vind ik zelf dat hij wel ondergewaardeerd is.
Wat mij nu de laatste tijd opvalt tijdens het zappen is dat bij de DWDD Di-rect ook de CS6x gebruikt. Daarnaast, geen idee waarom ik dat aan het kijken was
, maar bij vrienden van Amstel Live zag ik ook dat de CS6x is gebruikt werd. Vond ik toch geinig om te zien, zeker in deze periode van de Motif's etc.
Hebben andere mensen ook deze ervaring? Het blijft in ieder geval een heerlijke synth en je koopt ze vaak voor erg weinig.
Wat mij nu de laatste tijd opvalt tijdens het zappen is dat bij de DWDD Di-rect ook de CS6x gebruikt. Daarnaast, geen idee waarom ik dat aan het kijken was
, maar bij vrienden van Amstel Live zag ik ook dat de CS6x is gebruikt werd. Vond ik toch geinig om te zien, zeker in deze periode van de Motif's etc.Hebben andere mensen ook deze ervaring? Het blijft in ieder geval een heerlijke synth en je koopt ze vaak voor erg weinig.