Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit!
Is het misschien mogelijk om deze frontjes in eurorack formaat te maken? Tevens met de mini jacks aan de voorkant?
Dit zal mijn eerste DIY avontuur worden en meteen de start van een eurorack systeempje.
Is het mogelijk om dit filter te voorzien van CV voor de diverse parameters? Dan gaat het echt leuk worden!
Dan ook gelijk de vraag of deze op de standaard doepfer bussboard aangesloten kan worden en gaat werken.. @ 12v dus?
Nog een hoop dingen uit te zoeken voor deze noob maar wellicht zijn er mensen hier die me een zetje in de juiste richting kunnen geven.. Neem aan dat ik niet de enige ben die dit filter in eurorack formaat zou willen hebben?
jup, binnen vijf weken opsturen.
Bedenk dat je met een vactrol [ staat ook beschreven in deze thread door mij ] de boel redelijk c.v kunt aansturen .
Mogelijk is dry/wet .... resonance.... gain .....cutoff.
Misschien dat sommigen deze optie ook willen hebben in de module.
Overigens is de dry/wet regeling bij de versie's die ik maak haast standaard.
Ik heb het draadje nog even doorgelezen maar ik kan nergens terugvinden hoe ik het filter zou kunnen voorzien van cv inputs, iets waardoor het filter natuurlijk gaat schijnen in een modular..
Is er iemand die dit uit zou kunnen leggen? Wellicht meer mensen die interesse hebben om er een echte eurorack module van te maken? Zo ja dan zou de frontplaat ook op de jacks aangepast moeten worden..