Sta in VK magazine met m'n dotcom

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
M'n vriendin had me opgegeven voor "man en ding", een rubriek op de laatste pagina van het Volkskrant magazine, dat zaterdags erbij zit.

Best gek; komt zo'n fotograaf langs met "flitspaal" en alles, ga 's zo zitten, doe je arm 's daar, etc. etc. leek wel een modellenshoot ofzo :)
Zit uiteindelijk heel onnatuurlijk erbij, zoals ik zelf nooit zit. Maar het was goed voor de "compositie".

Dan wordt je later gebeld en moet je gaan uitleggen wat dat dan is, zo'n analoge modulaire synthesizer. (mijn "ding" in deze)
Maar die interviewer had zich niet bepaald ingelezen in de materie.
Dus het is echt zo'n Jip en Janneke verhaaltje geworden. Dat analoog inhoud dat er trekveren in zitten om een galm te maken. Dat soort dingen.
En dat je er helicoptergeluiden mee kunt maken als je wil.

Maar goed. Het de foto wel al gezien, deze komt heel groot erin, ik sta er zelf niet zo best op, maar een stukje dotcom heel prima :mega:

Weer een ervaring rijker!

Gaaf man! Zelf had ik er ook al 's aan gedacht om me op te geven met m'n Formant. Je bent me voor.

Wel jammer dat zo'n interviewer geen idee heeft waar het eigenlijk om gaat. Nu komen we nog meer over als nerds ;-)

. Dat analoog inhoud dat er trekveren in zitten om een galm te maken.
Haha lol...
En dat je er helicoptergeluiden mee kunt maken als je wil.
Valt me nog mee, hij zou het ook als een opvolger van een stoommachine kunnen omschrijven ;)

Wel leuk voor je dat je erin staat, als je het zelf leuk vindt tenminste...

ben benieuwd, wanneer staat ie erin? overmorgen?

gelukkig sta je ook niet in 'wat zou u doen?'. ik verwacht daar nog wel een keer een audiofiel of synthverzamelaar ofzo.

'mijn man koopt liever een keyboard dan een nieuwe auto. op vakantie zijn we al tien jaar niet geweest.'

;)

verwacht dat de foto/het stuk hier wel gepost wordt natuurlijk :)

heb wel de volkskrant , maar zie je daarin nergens staan.
( zie trouwens ook geen magazine erbij, alleen krant, misschien is mij een onvolledig exemplaar verkocht ? )

iemand een scan?

leuk hoor !

Mooi setje dob :okdan:

Niet bepaald een diepte interview, maar daar kan jij natuurlijk ook niets aan doen :D

Back