2-Trance feat DJ P.H.F

Origineel geplaatst door Nightstorm
DJ Promo, alleen als je geen hardcore luistert dan zegt 't je niks

Precies, maar die is ook pas vernieuwend geworden toen hij al een tijdje in de scene zat, luister maar eens naar nummers als freakin' op thunderdome 14, dat is ook typisch zo'n plaat die al 10000 keer gedaan was in die tijd,met dat opgepichte stemmetje...
Geef deze jongens nog ff de tijd, misschien dat ze later ook wel denken van; tijd voor iets nieuws, we gaan het helemaal anders doen, en maken ze ook de ene vette plaat na de ander

Sorry mannen ff een berichtje aan Fredd-E.. (daarna aan 2-trance)

Fredd-E

Ik heb naar je prestaties geluisterd en die mag je zeker zo noemen, 'k zal het niet voor het slapen gaan draaien,
maar ik mag dat industriele sfeertje wel, heb vroeger met m'n maat ook zulke sfeertjes
gebruikt in onze Holographic periode.

Wat m'n aanval betreft, die was niet zozeer persoonlijk als wel tegen je reactie, die vond ik erg bot.
Ik heb gisteren wat meer posts van je gelezen en daar was je net als je laatste post een stuk genuanceerder en volwassener.

Ik hou me normaal op de achtergrond tenzij ik wat zinnigs kan bijdragen (naar mijn mening dan..;) )
maar ik werd zo giftig van al dat gespui van negativiteit rond de track van deze jongens dat ik me even moest melden.

Kortom, sorry voor mijn uitspraak over het lachen dat was onterecht. :biertje:

2-Trance

Wat de track aangaat van 2-trance, zijn er een hoop meningen die zonder meer hout snijden, het klinkt goed maar erg clean en gedateerd. Materiaal waar een toonaangevend trance label niet op zit te wachten in die vorm.
Luister naar de "helden" ga naar wat feesten en ga gewoon lekker door, want jullie zijn erg getalenteerd.
Gebruik wat ruige loops, compress ze plat, pak vette kiks en maak je sounds gerust te hard voor je gevoel als je ze solo hoort, in je mix valt dat weer weg door de andere sounds, maar dit geeft je overall sound wel "balls"

Sukses allen!

Origineel geplaatst door hardhouseraver
Precies, maar die is ook pas vernieuwend geworden toen hij al een tijdje in de scene zat, luister maar eens naar nummers als freakin' op thunderdome 14, dat is ook typisch zo'n plaat die al 10000 keer gedaan was in die tijd,met dat opgepichte stemmetje...
Geef deze jongens nog ff de tijd, misschien dat ze later ook wel denken van; tijd voor iets nieuws, we gaan het helemaal anders doen, en maken ze ook de ene vette plaat na de ander
Dat bedoel ik dus ook, een voorbeeld van iemand die eerst "platte zooi" maakte en later dus ging vernieuwen :)

Origineel geplaatst door Fredd-E
ik weiger dit nummer te luisteren want ik weet op voorhand al dat er toch niets positiefs zou uitkomen, ten eerste omdat ik trance kut vind en ten tweede omdat ik commercieele trance al helemaal kut vind...

maar ik lees hier dat deze producers best talent hebben dus vind ik dat ze zich maar eens moeten gaan bezig houden met vernieuwing... ik vind dat iedere producer zich daar mee moet bezighouden want anders bloedt de scene gewoon dood. en dat vind ik dat al heel lang bij trance gebeurd is. alles klinkt toch gewoon hetzelfde.. wel ik word er echt niet goed van. pure uitbuiting en uitmelking. time for a change!

Haal die banaan uit je kont.

Prima nummer, als die jongens op jonge leeftijd al zoiets kunnen maken, zullen ze in de toekomst vast nog wel wat origineels kunnen bedenken.

Volgens mij ben jij vroeger moederliefde tekort gekomen ofzo... je hebt echt totaal geen respect voor het harde werk van andere mensen.

zeg hou het netjes a.u.b. :smeris:

lieve mensen...

niks moet, alles mag...doe lekker wat jullie leuk vinden en pik ondertussen wat wijze raad mee...en doe daar iets mee, of niet..whatever.
en dat geouweneel van 'daar gaat de scene kapot van' vind ik dus de grootst mogelijke onzin.
2 knapies die lekker muziek aan het maken zijn..oehhh slecht hoor!

ontopic: jullie stringbedjes en melodielaagjes zijn prima, maar missen misschien nog wat raffinement. een of andere twist waarvan je nekharen overeind gaan staan. en misschien een idee om jullie eens helemaal op de beats uit te leven?

ps. topicje openen met: post hier je tracks van toen je 17 was? :engel:

Back