Sorry mannen ff een berichtje aan Fredd-E.. (daarna aan 2-trance)
Fredd-E
Ik heb naar je prestaties geluisterd en die mag je zeker zo noemen, 'k zal het niet voor het slapen gaan draaien,
maar ik mag dat industriele sfeertje wel, heb vroeger met m'n maat ook zulke sfeertjes
gebruikt in onze Holographic periode.
Wat m'n aanval betreft, die was niet zozeer persoonlijk als wel tegen je reactie, die vond ik erg bot.
Ik heb gisteren wat meer posts van je gelezen en daar was je net als je laatste post een stuk genuanceerder en volwassener.
Ik hou me normaal op de achtergrond tenzij ik wat zinnigs kan bijdragen (naar mijn mening dan..

)
maar ik werd zo giftig van al dat gespui van negativiteit rond de track van deze jongens dat ik me even moest melden.
Kortom, sorry voor mijn uitspraak over het lachen dat was onterecht.
2-Trance
Wat de track aangaat van 2-trance, zijn er een hoop meningen die zonder meer hout snijden, het klinkt goed maar erg clean en gedateerd. Materiaal waar een toonaangevend trance label niet op zit te wachten in die vorm.
Luister naar de "helden" ga naar wat feesten en ga gewoon lekker door, want jullie zijn erg getalenteerd.
Gebruik wat ruige loops, compress ze plat, pak vette kiks en maak je sounds gerust te hard voor je gevoel als je ze solo hoort, in je mix valt dat weer weg door de andere sounds, maar dit geeft je overall sound wel "balls"
Sukses allen!