2-Trance feat DJ P.H.F

Ja joh!?

Wil nog even zeggen:

Succes heren en moge jullie geluk niet doorkruist worden door geldgeile geldwolven die jullie misbruiken voor hun eigen gewin, jaloerse 'lotgenoten' die ladder onder je poten proberen te zagen. Teken niets waar een deskundige advocaat naar heeft gekeken.

Origineel geplaatst door Shivah
fuse wat kost je als manager?

Manager? Ik? No f'ing way. Daar ben ik zeker niet geschikt voor al zou ik het willen.
(snap de context ook even niet hoor, maar als ik me bakkes moet houden bij deze)

LOL@Bamses

ah heb 's een keer wat in de krant gezien van jullie...moet zeggen: ik ben best onder de indruk..ik sluit me aan bij de rest dat dit idd vrij uitgemolken is, maar qua productie vind ik 't (voor zover ik 't op 't kleine stukje kan beoordelen) wel erg goed in elkaar gezet! vernieuwen dat komt later wel, jullie zijn nog hartstikke jong en hebben nog talloze mogelijkheden om te groeien...dat jullie het produceren goed onder de knie hebben geeft jullie alvast veel vrijheid om te kunnen experimenteren, maar daar moet je in groeien, zal ook wel te maken hebben met ouder worden enzo..op een gegeven moment wil je toch wat anders en ga je kijken wat jij echt toe te voegen hebt aan je favoriete muziek...maar daar zou ik me nu niet zo druk om maken, gewoon doen waar je je goed bij voelt en volgens mij doen jullie dat wel, dus ga lekker zo door :)

succes!

Heeft niets met leeftijd te maken maar alles met een zeker gevoel voor stijl en klasse en het lef hebben om je eigen ding te blijven doen ook al luistert er geen hond naar.

Bijna iedereen die begonnen is met platte troep doet dat nu nog steeds omdat het meer geld oplevert dan je eigen ding doen.

Derrick May was nog geen twintig toen hij meesterwerkjes maakte. Hij had ook de platte troep kunnen maken die toen in was maar dat deed hij niet omdat hij op zijn gevoel afging en er daardoor iets unieks ontstond dat alleen hij kon maken en dat ook nu nog na bijna twintig jaar staat als een huis.

Ik heb jullie trance plaatje nog niet eens gehoord jongens maar dit moest ik ff kwijt.

Origineel geplaatst door BasicSystem
Heeft niets met leeftijd te maken maar alles met een zeker gevoel voor stijl en klasse en het lef hebben om je eigen ding te blijven doen ook al luistert er geen hond naar.

Bijna iedereen die begonnen is met platte troep doet dat nu nog steeds omdat het meer geld oplevert dan je eigen ding doen.

Derrick May was nog geen twintig toen hij meesterwerkjes maakte. Hij had ook de platte troep kunnen maken die toen in was maar dat deed hij niet omdat hij op zijn gevoel afging en er daardoor iets unieks ontstond dat alleen hij kon maken en dat ook nu nog na bijna twintig jaar staat als een huis.

Ik heb jullie trance plaatje nog niet eens gehoord jongens maar dit moest ik ff kwijt.

Sorry maar dit is echt belachelijk!!!!!!!!!!
Commerciele trance is ook een stijl, en de ene vindt het super mooi! en de ander vindt het platte troep!
Maar je kan ook luisteren naar platte troep dat goed in elkaar zit!, ik luister meestal naar nummers ook waarvan de stijl ik niks aan vindt, naar hoe het in elkaar zit de stijl is mischien wel dat me niet aanstaat, maar dan kan de song nog wel goed in elkaar zitten, maar muziek gaat vooral op ervaring en veel oefenen, wij zijn al 6 jaar bezig!!

Dus druk je wat beter uit en noem het gewoon commerciele trance of zo en geen platte troep!!!!!!!!!!!

ik ben ook niet tegen commercie, maar wat je zegt van songs goed in elkaar zitten....

Het thema dat jullie verzonnen hebben is wel orgineel en pakked, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat de beat, de manier van filteren, de gebruikte geluiden, het arrangement toch niet echt orgineel is.

En dat is wat deze meeste bedoelen hier, en ik deel die mening.
Maar daarom is het nog geen verkeerd product.

De "ik ben beter, want ik hou niet van (vul maar een muziekstijl in)" viert weer hoogtij.

Er zijn ook mensen die "platte troep" leuk vinden, ja zelfs om te maken.

Ik heb altijd heel erg genoten van zo'n 20.000 kids die op beachpop mijn trackjes meezongen.
Daar haal je toch echt meer voldoening uit als in de playlists staan van grootheden zoals Sven Vath en
consorten, wat me ook is overkomen.

Het is me nog steeds niet duidelijk waar mensen de arrogantie vandaan halen om te zeggen dat ze andermans producten bagger vinden, nee dan Derrik May, da's pas echte muziek , hou toch op, stijl en klasse bweeehhh, doe je eigen ding en respecteer een ander zijn inspanningen.

Het zijn ook steeds weer dezelfde mensen die even trance komen afzeiken, jaloers misschien mannen?
Schieten we productioneel en muzikaal wat te kort voor die "platte meuk"?

Wat jullie inspanningen betreft, gewoon doorgaan, jezus ik wou dat ik zo ver was op jullie leeftijd.
Leuke spullen, een eigen site, toch al wat succes en publiciteit en zo te lezen ook een heel wat volwassener
kijk op de zaken als sommige "kenners"

Heel veel succes gewenst, ga lekker door met wat jullie leuk vinden en....
vooral genieten van wat jullie nu al bereikt hebben, een hoop kunnen daar alleen maar van dromen!

Groetjes :halleluja

Daar sluit ik me helemaal bij aan Beepr. Ik wordt moe van dat jaloerse gezeik van voornamelijk mensen die zelf geen enkele release hebben, laat staan een goed stukje muziek in elkaar kunnen knutselen.

Ondanks het feit dat ik geen trance man ben en dat jullie (2-trance) stukje me eerlijk gezged ook niet veel doet gun ik het jullie wel. Ik hoop dat jullie een flinke zak met geld verdienen. Want aan al het voorgaande gezeur te horen wordt je van hard werken voor een baas ook niet vrolijk.

Mijn 2 centen:
Toen ik die jongens zich zag voorstellen dacht ik al: dat zal me weer wat worden, die discussie. Maar ik dacht dat het hier over synths ging, en muziek produceren, en niet per se over het eindresultaat. Laat die jongens toch lekker maken wat ze willen. Je hoeft er toch niet naar te luisteren of voor te betalen? En bovendien, als zij iets klaarstomen en ergens komen, en dan nog het enthousiasme hebben zich hier aan te willen melden en dit met ons te delen, zou ik zeggen laten we er ons voordeel mee doen... Ik hou zelf ook niet zo van die trance-eenheidsworst, maar soms is het wel knap gemaakt.
En bovendien illustreren deze jongens nog eens waar het in de muziekbizz eigenlijk voornamelijk om draait: Het zakgeld van de kids... Da's altijd leuk om je voor ogen te houden als je van die business-hotemetoten bezig ziet...
Ik dwaal af.
Daag

Origineel geplaatst door Imipolex
Mijn 2 centen:
Toen ik die jongens zich zag voorstellen dacht ik al: dat zal me weer wat worden, die discussie. Maar ik dacht dat het hier over synths ging, en muziek produceren

..dat dacht ik ook, maar blijkbaar worden synths hier voornamelijk gezien als apparaten waar je alleen maar dance/trance mee kan maken...:stupid

Het gaat zoals Bass hier weer voor de zoveelste keer voorspelbaar reageert, vooral om dance en trance af te zeiken.

En dus niet over synths en produceren Bass, wat je dus kennelijk zelf wel graag wil.

Tegenstrijdig? Mwoah....

Ach,

Ik produceer wel, maar geen trance...

Ieder moet maken wat ie wil, maar er is zo weinig NIET trance hierzo!
Dat vind ik jammer persoonlijk..

[misschien ben ik wel jaloers als mensen geld verdienen met hun muziek..;) ]

Origineel geplaatst door Fredd-E
ik weiger dit nummer te luisteren want ik weet op voorhand al dat er toch niets positiefs zou uitkomen, ten eerste omdat ik trance kut vind en ten tweede omdat ik commercieele trance al helemaal kut vind...

maar ik lees hier dat deze producers best talent hebben dus vind ik dat ze zich maar eens moeten gaan bezig houden met vernieuwing... ik vind dat iedere producer zich daar mee moet bezighouden want anders bloedt de scene gewoon dood. en dat vind ik dat al heel lang bij trance gebeurd is. alles klinkt toch gewoon hetzelfde.. wel ik word er echt niet goed van. pure uitbuiting en uitmelking. time for a change!

LOL :D :biertje:

Ben gelukkig niet de enige Beepr ! :L

Hey Bass...

Het is ook niets persoonlijks, maar het lijkt wel of dat iedereen (echt niet alleen jij) hier een vrijbrief heeft om iets af te zeiken zodra het niet hun smaak of richting is en dat is zo jammer. Ik kan persoonlijk zo'n beetje alles waarderen waar ook maar een hint van kwaliteit in doorschemert.

Die jongens komen lekker fris op het forum en verschillende "producers" gaan weer los...als men zich in de maatschappij zo opstelt heb je binnen de kortste keren een vette aanklacht wegens discriminatie aan je broek.

Mijn frustratie als je het zo wilt noemen is het onbegrip onderling terwijl we allemaal met synths en muziek bezig zijn
en dus eigenlijk in theorie althans meer overeenkomsten als strijdpunten zouden moeten hebben.
Ik snap dat oprecht niet.

Het is een geweldig forum en een onwijs goed initiatief, maar laten we elkaar in hemelsnaam een beetje respecteren.

citaat Fredd-E: "ik weiger dit nummer te luisteren want ik weet op voorhand al dat er toch niets positiefs zou uitkomen, ten eerste omdat ik trance kut vind en ten tweede omdat ik commercieele trance al helemaal kut vind... "

Persoonlijk vind ik dat dus zoals de poster dat zo welbespraakt noemt een kutmentaliteit en dat is jammer, het getuigt van een onbeschrijfelijk puberaal niveau.

Misschien kan je ons eens van je muzikale prestaties laten meegenieten Fredd-E, kunnen wij allemaal ook eens lachen.
Ik vermoed dat lef, kennis en kwaliteit hiervoor ontbreekt, zomaar een gokje hoor...kan er natuurlijk naastzitten.

Origineel geplaatst door BasicSystem

tja niet iedere muzikant is een derrick may in de dop...

"Bijna iedereen die begonnen is met platte troep doet dat nu nog steeds omdat het meer geld oplevert dan je eigen ding doen."

een hoop wel, maar er zijn er genoeg die durven te experimenteren en daadwerkelijk ook wat bereiken...als je het publiek te pakken hebt kun je meer je eigen ding doen omdat 't eerder geaccepteerd wordt omdat je al naam gemaakt en juist dan kun je makkelijker de weg vrij maken voor nieuwere, experimentelere dingen...

dit heeft ook wel degelijk te maken met leeftijd, want ik krijg de indruk dat deze jongens gewoon maken wat ze mooi vinden, naarmate je ouder wordt gaat je muzieksmaak ook volwassener worden en als deze jongens blijven doen wat ze leuk vinden zullen hun producties ook volwassener worden

Origineel geplaatst door Nightstorm

dit heeft ook wel degelijk te maken met leeftijd, want ik krijg de indruk dat deze jongens gewoon maken wat ze mooi vinden, naarmate je ouder wordt gaat je muzieksmaak ook volwassener worden en als deze jongens blijven doen wat ze leuk vinden zullen hun producties ook volwassener worden

Hier ben ik het helemaal mee eens, als ik kijk wat die mannen nu al maken op zo'n leeftijd, kan ik alleen maar zeggen .. harstikke tof.. en als ze na een tijdje in de gaten krijgen waar hun muzikale hart nu eigenlijk ligt, kijken ze misschien wel over het muurtje van het commerciele wereldje heen en ontdekken veel meer kwaliteit dan dat ze nu nog laten zien.

Back