2-Trance feat DJ P.H.F

Daar sluit ik me helemaal bij aan Beepr. Ik wordt moe van dat jaloerse gezeik van voornamelijk mensen die zelf geen enkele release hebben, laat staan een goed stukje muziek in elkaar kunnen knutselen.

Ondanks het feit dat ik geen trance man ben en dat jullie (2-trance) stukje me eerlijk gezged ook niet veel doet gun ik het jullie wel. Ik hoop dat jullie een flinke zak met geld verdienen. Want aan al het voorgaande gezeur te horen wordt je van hard werken voor een baas ook niet vrolijk.

Helemaal mee eens, wordt eerlijk gezegd ook wel een beetje moe van dat geouwehoer.

[OFFTOPIC] Hee Omiel, hoe is het met je Vlaggeschip ?? [OFFTOPIC]

Dat nummer klinkt goed. Niet helemaal m'n smaak , maar toch.

Iedereen is vast wel eens "wereldberoemd" als hij een lekker nummer maakt, in z'n studiootje.
Gun het anderen dan ook als het ze lukt om er geld mee te verdienen, en ga niet zitten jengelen als een stel
jaloerse ouwe wijven. En dan sommige ook nog niet eens de moeite nemen om af te luisteren. :r

Ik ken ook zo'n niet ontdekt "wereld wonder" loopt altijd alles en iedreen af te zeiken, moe word je er van.

Jongens veel succes.

Nou ik heb hem alsnog geluisterd maarreeh, nee...mijn vermoeden werd bevestigd..

Voor kinderen t/m 18 jaar is dit derhalve zeer geschikt inderdaad..;) :confused:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door mario
[OFFTOPIC] Hee Omiel, hoe is het met je Vlaggeschip ?? [OFFTOPIC]

Whaaaaaaaaaaahhh!!!. Fantastisch gewoon.

Heb het previewtje ook ff geluisterd en ik mis zelf een beetje de drive in het nummer. Iets waar 25000 mensen van uit hun dak gaan. Mischien moet je m iets ruiger produceren, hij is nog een beetje te lief te netjes.

Maar ja dat was mijn mening :) en wat is mijn mening nog op dit forum ;)

in iedergeval veel suc6 jongens, ik wou dat ik dit op mn 17e (vorig jaar) had bereikt

Origineel geplaatst door emkedouwe
Heb het previewtje ook ff geluisterd en ik mis zelf een beetje de drive in het nummer. Iets waar 25000 mensen van uit hun dak gaan. Mischien moet je m iets ruiger produceren, hij is nog een beetje te lief te netjes.

Maar ja dat was mijn mening :) en wat is mijn mening nog op dit forum ;)

in iedergeval veel suc6 jongens, ik wou dat ik dit op mn 17e (vorig jaar) had bereikt

Kijk aan dit soort antwoorden hebben we wat aan! :okdan:

die onzinige antwoorden zoals ik heb hem nog niet geluisterd maar het tog wel bagger!

hebben we natuurlijk niks aan!

bedankt
emkedouwe

Wat een reacties zeg. Heb em dan ook maar effe geluisterd.
Ondanks ik dit genre echt verschrikkelijk vindt, heb ik maar effe met andere oren geluisterd.
Ik moet zeggen zit goed inelkaar en zal zeker bij een groot publiek in trek zijn.
En inderdaad wat al een aantal keren is gezegd, klinkt dit echt heel bekend en is er echt
niks bijzonders aan, maar ach ja pech, al mijn nummers zijn ook maar slechte imitaties van wat eral is.
Zolang mensen het maar goed vinden en je plezier hebt in het maken moet je vooral doorgaan.
Maar ik zou ook graag een wat minder commercieel nummer van jullie willen horen.

En toch vindt ik het nog steeds jammer dat dit genre trance genoemd wordt.

Origineel geplaatst door sander
En toch vindt ik het nog steeds jammer dat dit genre trance genoemd wordt.

Stella....Dat waren nog eens tijden:)

Jongens begrijp me niet verkeerd, ik ben geen trance hater die jaloers is en zijn gal wil spuwen.

Ik vind het hardstikke leuk voor jullie dat jullie zo lekker bezig zijn met releases en een eigen site. Als dit is wat jullie willen maken en er achter staan dan is er toch niks aan de hand.

Het punt dat ik wil maken is dat je als producer vernieuwend bent of niet. En dat dat niets met leeftijd te maken heeft.
Ik ken geen enkele producer die nu heel vernieuwend is en aan het begin van zijn carriere totaal niet.

Als iemand er eentje kan noemen, kom maar op dan..........

Origineel geplaatst door BasicSystem

Als iemand er eentje kan noemen, kom maar op dan..........
DJ Promo, alleen als je geen hardcore luistert dan zegt 't je niks

En ik weet niet hoe vernieuwend de lieve liedjes van de Beatles toendertijd waren, Strawberry fields e.d. waren toch wel heel andere koek

Als jullie graag een hit willen scoren en toch een beetje jullie eigen ding willen doen zou ik de heden daagse "dancetrends" een beetje in de gaten houden. Jullie track is zeker goed geproduceerd, maar ik heb het gevoel dat menig tranceliefhebber steeds harder wil. Kijk naar die stroming Hardstyle. Tegenwoordig is die stijl hardstikke populair! Als je julllie track nou eens een Hardstyle'erig tintje geeft, dan denk ik dat ie wat beter inslaat tegenwoordig! Trance is een beetje passe (tenminste de soort trance van jullie track), om t zo maar te noemen!

Ik vind het ook verschrikkelijk, die trends, en die Done en Not done etc. begrippen, maar ja het is niet anders. De grootte meute gaat als een schaap met de rest mee.

ik geef enkel een tip, en ik probeer niet te zeggen wat jullie moeten doen! gewoon lekker je zelf blijven! (hoezo tegenstrijdig met bovenstaande tekst:D!

dus kijk maar wat je er mee doet...

god... ik lijk wel 1 van de modepolitie:r

Als al die negatievelingen nou hun energie eens in het positieve gingen steken ipv het negatieve. Al die moeite terwijl er zat andere muziek hier te vinden is die op z'n minst interessant is maar IMO te weinig aandacht aan wordt besteed.

Ik zal eens ff ontopic gaan ;)

Jammer dat het zo'n klein stukje is, dan kan ik de opbouw van het nummer niet horen. De sound klinkt mij zo iig lekker en "zoals het hoort" :confused: :D :) 8) =( 8D ... Het pianootje klinkt mij net ff iets te cheasy. Misschien dat het leuk is daar nog eens wat anders voor te proberen??

Ben benieuwd naar jullie hit binnenkort op TV!! (Moet eerlijk bekennen dat ik best jaloers ben ja ;))

Origineel geplaatst door 2-Trance
Kijk aan dit soort antwoorden hebben we wat aan! :okdan:

die onzinige antwoorden zoals ik heb hem nog niet geluisterd maar het tog wel bagger!

hebben we natuurlijk niks aan!

bedankt
emkedouwe

Graag gedaan, luister ook ff naar onze track: Feel You Het is nog een demootje, geluiden moeten nog wat bewerkt worden en het arragement moet verbouwd worden.

Origineel geplaatst door emkedouwe
Graag gedaan, luister ook ff naar onze track: Feel You Het is nog een demootje, geluiden moeten nog wat bewerkt worden en het arragement moet verbouwd worden.

super lekker man die bass en die synth en strings bij elkaar. toch zal ik bij de 1 min 30 als het stil wordt in plaats van de bass de hi-hat door laten gaan:) maar voor de rest klinkt ie erg lekker!

Origineel geplaatst door forcesupreme
Als jullie graag een hit willen scoren en toch een beetje jullie eigen ding willen doen zou ik de heden daagse "dancetrends" een beetje in de gaten houden. Jullie track is zeker goed geproduceerd, maar ik heb het gevoel dat menig tranceliefhebber steeds harder wil. Kijk naar die stroming Hardstyle. Tegenwoordig is die stijl hardstikke populair! Als je julllie track nou eens een Hardstyle'erig tintje geeft, dan denk ik dat ie wat beter inslaat tegenwoordig! Trance is een beetje passe (tenminste de soort trance van jullie track), om t zo maar te noemen!

Ik vind het ook verschrikkelijk, die trends, en die Done en Not done etc. begrippen, maar ja het is niet anders. De grootte meute gaat als een schaap met de rest mee.

ik geef enkel een tip, en ik probeer niet te zeggen wat jullie moeten doen! gewoon lekker je zelf blijven! (hoezo tegenstrijdig met bovenstaande tekst:D!

dus kijk maar wat je er mee doet...

god... ik lijk wel 1 van de modepolitie:r

Hardstyle is zekers een flinke stroming aan het worden, maar er blijven nog genoeg "gewone" trancers achter. Misschien klinkt het nummer niet echt superorigineel, ok, maar er kan niet gezegd worden dat hij hetzelfde is als een ander nummer. Mensen hier komen ook vaak met kritiek als "gevoelloos, dit nummer" o.i.d.... maybe maar dan wel een gevoelloos nummer waar je 's avonds laat met oordoppen in bed heerlijk mee in slaap kunt vallen (en dat is echt positief bedoeld).
En natuurlijk zijn mensen jaloers, ik ben zelf ook strontjaloers dat ik gewoon niet zo'n niveau heb (mooi gezegd he? :p) en iedereen heeft z'n eigen drijfveer om muziek te maken (ongelijk welke stijl/stroming) maar zoals al eerder gezegd, respect respect respect!
Wat ik van het nummer heb gehoord klonk naar mijn mening professioneel en zou zo op de radio of verzamel cdtje kunnen, idd wel bekende geluiden combinatie etc. maar hij klinkt wel lekker! zo!
Er zijn namelijk ook mensen die NIET achter de kudde aanlopen maar toch van commerciele (melodische?) trance houden, waaronder ik ook meegerekend kan worden. De trend wordt misschien hardstyle maar doe mij maar 10x liever dit nummer dan een cd vol hardstyle (persoonlijke mening!)

Jongens, je mag best weten dat ik hartstikke jaloers ben maar ik gun het jullie van harte omdat het mij zelf juist ook zo gaaf lijkt om zoveel aandacht al te hebben etc! Ga zo door!!

ontopic pls!

ontopic pls!

Origineel geplaatst door maxdox
Het is absoluut niet mijn stijl, maar in de Top40 heb ik wel 100x goedkopere "trance" gehoord hoor! Ik bedoel, tegenwoordig wil de massa toch helemaal geen muziek meer? Nee het moet gangsta rnb zijn, mooie meiden en vooral geen vernieuwing. Dát is een hele andere discussie.

Het klinkt vooral professioneel, en de mix lijkt me wel heel erg voor de radio toegspits, want ik hoor maar bar weinig basslaag (is niet negatief bedoelt..).
Ook de andere stukjes op jullie site klinken niet heeel erg verkeerd, als je weet dat jullie toen nét 11 en 12 waren?
Het maakt me echt nieuwgierig wat jullie toen motiveerde... ( ik was in die tijd nog druk bezig met lego-ruimtevaartuigen te bouwen :) )
en hoe jullie, zeker in de tijd toen informatie tot produceren, anders dus dan nu, nog helemaal niet zo makkelijk beschikbaar was! En welke middelen hebben/hadden jullie?
:halleluja

PS: wie is die duitse producer, en hoeveel invloed heeft hij gehad?

Dit topic is weer behoorlijk off-topic aan het raken.... een personelijke mening is ok, maar disrespect niet. Laat het forum in zijn waarde: Respect dus. ....:luv:

Maar goed, ik vind het bijzonder dat jullie zo jong zijn, vroeg begonnen en er klaarblijkelijk releases aan zitten te komen. Ik ben nog steeds benieuwd naar jullie motivatie. Vertel eens wat meer hoe het allemaal begonnen is....

Origineel geplaatst door Beepr

citaat Fredd-E: "ik weiger dit nummer te luisteren want ik weet op voorhand al dat er toch niets positiefs zou uitkomen, ten eerste omdat ik trance kut vind en ten tweede omdat ik commercieele trance al helemaal kut vind... "

Persoonlijk vind ik dat dus zoals de poster dat zo welbespraakt noemt een kutmentaliteit en dat is jammer, het getuigt van een onbeschrijfelijk puberaal niveau.

Misschien kan je ons eens van je muzikale prestaties laten meegenieten Fredd-E, kunnen wij allemaal ook eens lachen.
Ik vermoed dat lef, kennis en kwaliteit hiervoor ontbreekt, zomaar een gokje hoor...kan er natuurlijk naastzitten.

Ik citeer mezelf even een aantal posts later na dat stukje wat jij van me citeerde:

" zo heb het 'nummer' toch maar even gedownload... ja wat kan ik erover zeggen... het klinkt gewoon zoals elk ander trance nummer, en dat kan je zowel positief als negatief opvatten.

positief aangezien je dit gewoon dus in een discotheek kunt draaien en het zou totaal niet opvallen tussen producties van bekende producers.

negatief aangezien het gewoon erg cliché en uitgemolken is. mij doet het persoonlijk niets. heb dit soort dingen al echt te vaak gehoord en zoals ik reeds eerder zei, vind ik dat het al veel langer tijd is voor vernieuwing. trance heeft zijn beste tijd nu wel gehad. verzadigd vind ik het.

maar nogmaals, de kwaliteit van dit korte stukje is erg hoog. helaas kan er niet veel over het arrangement gezegd worden.

mzzl"

Ik wou het al niet luisteren op voorhand omdat ik weet dat IK (ik persoonlijkl) het toch niet goed vind, aangezien ik die stijl gewoon erg ruk vind. en nu ik het uiteindelijk toch beluisterd heb kan ik concluderen dat ik het ook erg ruk vind! maar ik haat het om tegen producers te zeggen dat ik het kut vind omdat dat gewoon niet leuk overkomt bij mensen die moeite hebben gedaan voor hun muziek te maken dus dan bespaar ik hun dat liever door gewoon niets te zeggen! Ik geef hoogstens een indirecte opmerking dat ik het toch niet zal leuk vinden omdat er werkelijk geen enkel trance-nummer mij kan bekoren en al zeker niet de commercieele trance!

En mijn muzikale prestaties hebben al eerder op dit forum gestaan hoor! Moet je maar eens beter kijken en luisteren... ik maak gewoon mijn eigen ding, wat ik zelf graag hoor, en dat is ook een beetje uiteenlopend. ik maak tevens alles met enkel en alleen software.

Ik zal even hier een paar links neerzetten zodat je kunt 'lachen' met mijn prestaties.

Lost Signal

Tales From A Desperate Moon

Hectic Machinery

Mutilated Plasmatic Entity

mzzl

Back