[clavia] nord rack/ modular vergelijking

Ik neem aan dat de Nordlead 1&2 wel na te bootsen zijn, maar de 3 ???
Iemand?? Help?? :confused:

Ik zou hem neit kopen om een nordlead mee the moddelen, je kan veel stoerdere dingen doen met dit bakkie.

Origineel geplaatst door STicKX
Ik zou hem neit kopen om een nordlead mee the moddelen, je kan veel stoerdere dingen doen met dit bakkie.

Dat weet ik, maar dat lijkt me een goede afweging om te maken...zitten er modules in de NL3 die de modelar niet heeft (in ieder geval de effecten, de modular doet geen effecten geloof ik)...op zich zitten in de 3 volgens mij in 'vaste' vorm de meest gebruikte modules wel uit de modular....

Zijn er mensen die de NL1 en de NL2 of zelfs de NL3 hebben 'gemoddeld' op de modular?

de modular doet geen effecten? de modular doet wat jij zegt dat ie moet doen

NL3 heeft toch geen effecten of wel? NL1 en 2 in elk geval niet

NL1 & NL2 geen probleem..NL3 wel.... ook al zijn de algo's voor de NL3 geproto-typed op een nord modular, de modules die daarvoor ontwikkeld zijn komen in de NM2 tevoorschijn..... en vergeet de interface natuurlijk niet, dedicated vs generiek maakt nogal wat uit....maar wel HEEEEEEEEEL vet prijsje voor een NM keys

Vraagje, misschien beetje offtopic: Is de Nord Modular een beetje vergelijkbaar met een programma als bv. Synthedit qua mogelijkheden, waarin je echt het exacte pad van het 'signaal' kunt bepalen, of moet ik meer denken in de richting van Buzz, waarin je meer complete synthesizers en effecten aan elkaar koppelt? Of is het nog anders? Ik zit namelijk heel hard te twijfelen om een Nord Modular te gaan kopen, aangezien ik al veel met Synthedit werk.

Origineel geplaatst door Phontaq
Vraagje, misschien beetje offtopic: Is de Nord Modular een beetje vergelijkbaar met een programma als bv. Synthedit qua mogelijkheden, waarin je echt het exacte pad van het 'signaal' kunt bepalen, of moet ik meer denken in de richting van Buzz, waarin je meer complete synthesizers en effecten aan elkaar koppelt? Of is het nog anders? Ik zit namelijk heel hard te twijfelen om een Nord Modular te gaan kopen, aangezien ik al veel met Synthedit werk.

hier: http://www.clavia.se/nordmodular/software.htm

kan je de editor downloaden, deze werkt ook gewoon zonder hardware eraan gekoppeld...kan je al je vragen beantwoord zien ;)

Back