DIY 909 kick

Idd, in China laten doen en omdat het een echte vintage kloon is kan ik er wel 1000 euro per stuk voor vragen :D:z, moet wel me tijd eruit hebben hehe:L.
Niet echt bijgehouden hoe lang al maar zo'n paar avondjes p/w en nu een maandje ongeveer, maar dat is niet zo belangrijk, is leuk om te ontrafelen wat nou de 909 kick maakt.

Oh ja order formulier ligt natuulk allang klaar hierzo ;)

WOW.. wat gaaf. Hoe verzin je zo'n circuit? Dat karton is echt GEEKY :D
Overigens is die picture heel gaaf om als achtergrond te gebruiken voor een eventuele flyer.

:okdan:

Heb de meetresultaten vergeleken met elkaar en tot nu toe heb ik alleen een meetbaar verschil in de pulsgenerator, daar ga ik nog wat mee prutsen.

Als Jomox zoals jouw bezig was, had de MBase01 niet zo een verrotte klik aan het begin van de kick ( onding, weg ermee ).
Een lekker smakkende pulse is wat nodig is!!!
Hier heb ik zelf ook problemen mee, zoveel onderdeeltjes voor een klikje, maar is net hetgeen wat het zo lekker maakt.

Ik neem aan dat de kosten na aanvraag of de ondertussen vele aanvragen dalen indien er 1 grotere order geplaatst kan worden JayZ, om nu al een prijs te vragen aan Richard lijkt me een beetje te vroeg..... Als er 10 printjes of 100 besteld worden scheelt natuurlijk.
Ik neem aan dat de prijzen van de DIY paketten binnenkort wel bekend gemaakt zullen worden hier op het forum :D
Richard heeft ook een goede kans de Synthforum Feauteau Award 2011 te winnen, dus misschien vertrekt hij wel binnenkort met zijn prijzengeld naar betere oorden :D

een diy kitje heeft mijn voorkeur, juist leuk om zelf een casing te bouwen en de kosten blijven laag.
+1 --> VET project....

Op de CGS pcb's staan de compenentwaarde aangegegeven, voor dummies zoals ik :)
Ken je de pcb's van Topobrillo en Bridechamber? That's tha real shit en die zijn echt --> :{ !!!
Ik neem aan dat ze geen grote aantallen >200 van 1 module tegelijk laten maken en ze verkopen pcb's vanaf $12 oplopend tot $35 p/st :okdan:

Wie weet vindt Wmonk het leuk om kitjes samen te stellen als het zover is en hebben we allemaal voordeel bij een groupbuy :P

:{ :{ :{ :{
teezerpcb011.jpg

Laatst gewijzigd:
Back