DIY 909 kick

*KICK*

Ben er wel zo denk ik, zit nog wel verschil in de attack maar beter krijg ik het niet, ga nog iets sleutelen met de instelling van de torren, omdat ze niet dezelfde als het orgineel zijn zou dat mischien nog wat invloed kunnen hebben.
Verschil in tuning moet je maar even doorheen luisteren, kan hen wel precies gelijk stemmen maar als ik me omdraai verstemdt het toch weer, de schakeling is helemaal open en naakt dus elk briesje lucht onstemt het.
Hier nog wat kickjes, eerste 16 links en 2e 16 rechts,

attachment.php

http://soundcloud.com/richard-2000/kick-diy-v1

wordt vervolgt :walker:

Attachments

• Karton VS 909.jpg
    Karton VS 909.jpg
    186,8 KB · Bekeken: 98
Eerste 16 klinken volgens mij iets dikker voller.
Ga je er ook nog een mooi kastje ombouwen met wat knopjes?:P

Zeker net zo dik! :okdan: Zou wel vet zijn om deze in modulevorm te bouwen, ik heb er wel oren naar. :)

Afhankelijk van de prijs, ik ook zeker :)

Als het beter klinkt dan het origineel......niets meer aan veranderen :)
Nu alleen nog even een mooie naam geven: Tweeduizend R 909 ofzeauiets

Ok gelukkig maar, heb toch me 909 maar open geschroeft om het een en ander te meten, wil toch wel weten waar het nou inzit, begint een beetje een obsessie te worden zo 8D:D.
En als ie dan toch open is meet ik ff verder en vergelijk het met mijn gepruts, en dan kan ik gaan afronden en een definitieve schema gaan maken zodat ik daaruit weer een print kan maken.

Wordt weer vervolgt

Thanx, mijn gepruts klinkt beter dan het orgineel dus 8~ , wil er iets "modulars" mee doen dus los en wil later nog wat andere modules gaan maken.
Die stuur ik dan aan met een midi naar CV/gate, soort van modulaire drumsynth oid.

Ik hou me aanbevolen voor elke vorm van modulair testen:)

Ik trigger momenteel met de Clavia G2 mijn drums.
Als je een trigger-box hebt gemaakt met midi in, ben ik zeer nieuwschierig na!
Ondertussen blijf ik nog lui de extra G2 outputs gebruiken.

Back