mijn favo jazzplaat verneukt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Klinkt lekker.
Als ik moet bedenken wie daar de credits voor zou moeten krijgen komen er naar maar idee maar weinig op jouw naam, omdat ik dit zie als in stukken knippen van een jazzplaat en er drums onder zetten. Een lekkere bassynth of basgitaar eronder zou naar mijn idee toch wel echt toegevoegde waarde hebben. Zo
Nogmaals: klinkt lekker. Een prestatie van jouw kant zou ik het echter niet willen noemen, meer een update.

klopt als slagroom, en de credits gaan ook sowieso uit naar de muzikanten george benson en stan turrentine.
maar nu kan ik m eindelijk ergens in een club draaien zonder dat mensen klagen dat er geen beat in zit![]()

In dat geval; goed bezig. Ben nu ook het origineel aan het beluisteren....
Je ben erg productief, of niet?

Lekker. Je mag hem van mij nog wel meer verknippen inderdaad.
VInd alleen dat de kick en clap in de mix te veel van de andere muziek afstaan; Meer als een drumcomputer die gewoon op de maat meeloopt.
Doet me denken aan iets wat ik enige tijd geleden al eens heb gemaakt: http://soundcloud.com/oxy-yan/oxy-yan-whos-the-bossa
een drumcomputer die meeloopt idd 
Dat gejank over samplen hier altijd, ga je lekker druk maken over wereldvrede ofzo, ieder accoord is al een keer aangeslagen dus ik zou maar gauw ophouden met coveren als ik nakken7 was.
Anyway ik ben echt totaal geen liefhebber van 4beat en maak zelden iets met een vier maat.
Leuk om te zien dat je met jazz bezig bent anyways! Ik zelf zou uit onwijs veel jazz nummers dingen halen ofAllebij gewoon een punt achter de volgende zetten: .
hahaAnyway ik ben echt totaal geen liefhebber van 4beat en maak zelden iets met een vier maat.
Als het dan vier maat is zit er vaak een flinke shuffle in.
Verder ken ik het orgineel niet en vind ik het leuk om moderne jazz te zien aangezien ik zelf een beetje op
alle moderne funk van de afgelopen 20 jaar ben uitgekeken. Ik denk dat jazz een grote winner kan worden
in de aankomende muziek als we het hebben over waar je jou invloed vandaan haalt en roep regel matig
dat Jazz gewoon helemaal terug gaat / moet komen!
Leuk om te zien dat je met jazz bezig bent anyways! Ik zelf zou uit onwijs veel jazz nummers dingen halen of
samples pakken waarmee ik zelf die jazz groove erin kan brengen om zo echt een eigen creatie te maken.
Nogmaals 95% positief over dit stuk en de andere 5% is niet van toepassing :p