Interessante rommel die weinig kost?

somaboy

Stamgast
Hoi

Ik heb laatst een Siel DK80 gekocht en vind het best een bruikbare synth die erg lekker en cheesy klinkt voor de prijs (meestal rond de 100€).

Kennen jullie nog meer van die analoge of deels analoge 80ies bakken die doorgaans spotgoedkoop en toch de moeite waard zijn?

Soma

Hohner HS2 €75

Is hetzelfde als casio VZ1 in een andere, enorm lelijke behuizing.

Sound is digitaal warm fm achtig

oude samplers!, de poly61 is ook te doen.

yamaha SY22. Op een gegeven moment ben je er een beetje doorheen omdat iets teveel door de rom samples bepaald wordt, maar o o wat een klanken krijg je daaruit.

Roland TR-626. Lekker te proggen, kan stevig beuken, individual outs, trigger out & MIDI.

Akai S1000(KB). Werkpaardsampler, kost niks, kan alles. ;)

jx3p met midieditor voor paar tientjes!!! (ax73 en poly800 zag ik al terecht staan)

jx3p met midieditor voor paar tientjes!!! (ax73 en poly800 zag ik al terecht staan)

waar, waar , waar???

ik wil er wel 2 voor een paar tientjes.

:koffie:

De Alpha Juno had je ook altijd wel veel synth voor voor weinig, maar de laatste tijd zijn die prijzen weer wat belachelijk aan het worden

zeer onwaarschijnlijk... zeker niet met die zogenaamde midi editor (?), daar doet de 3P niet aan nl...
De Alpha Juno had je ook altijd wel veel synth voor voor weinig, maar de laatste tijd zijn die prijzen weer wat belachelijk aan het worden
da's idd de gulden middenweg (inmiddels de eurotische middenweg) qua juno's...

wat is een paar tientjes... 550 euro ofzo

zeer onwaarschijnlijk... zeker niet met die zogenaamde midi editor (?), daar doet de 3P niet aan nl...

da's idd de gulden middenweg (inmiddels de eurotische middenweg) qua juno's...

ik bedoel... je hebt een Jx3P en dan bouw je een midikit erin en die midikit kost bij organix een paar tientjes :) De Jx3p zelf is voor 150 wel te kopen. Dan heb je echt een toffe synth die dik klinkt en zeer goed met midi werkt voor weinig

Back