Interessante rommel die weinig kost?

Staat al een tijdje een YS100 te koop... kosten ook niet veel.
Staat voor 25 euro te koop. Is een DX11 maar dan met FX.
De geluiden kun je standaard niet echt diep editen maar er is een prima editor die draait onder de Atari Esteem engine.

Ehm ja.. dank voor de oplettendheid.. was de link vergeten.
http://link.marktplaats.nl/441649234

Is toevallig vandaag op geboden... wtf!!!

Tr-505 (50euro), E-mu Systems ESI32 (50 euro), Roland mc-202 (100 euro). Roland D2 (150 euro) met D Field, Korg DDm 110(35 euro).

doet pijn aan de ogen

maar deze mag er ook wezen

1275858434_97942811_1-Fotos-de--Vendo-Sintetizador-Roland-JX-1-1275858434.jpg

???

Alvast niet waar ik woon.
Tegen de 500€ gaan ze tegenwoordig al bijna. Overpriced, dat wel.

ohh ja sorry ik bedoel de sp-202

Die nieuwe rommel van bontempi mag dan niks wezen, mijn ouwe Bontempi 104 is een superding. Te koop vanaf ca 10 euro en klinkt heerlijk. Beetje een accordeon met toetsen.

http://fufurasu.org/oldblog/251/index.html

Overigens zijn er nog veel meer leuke dingen voor weinag te koop, maar als je dat op t forum zet natuurlijk niet meer.

Die heeft mijn maat voor 1,50 met koninginnedag gekocht, de moter is alleen behoorlijk luid. En wij hebben hem in't 1970 oranje.

Wow, wat een aartslelijk ding!

Tja, Foeilelijk is ie wel. :dubbel:
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
Dit was destijds de zoveelste poging van Yamaha de FM synthese wat makkelijker / aantrekkerlijker te maken... dat laatste is nie echt gelukt. Ook de edit mode die er op zit is basic gehouden. (briliance, attack, release en nog wat dingetjes). Met de PC editor is ie gewoon hetzelfde als de DX11.. lekker uitgebreid!!!. Valt me op dat FM synths over het algemeen niet echt veel kosten maar het is echt hele interessante synthese.

ff video van de 200 (zelfde maar met sequencer)

Dees is echt MASTER als het op FM aankomt en kost ook niet veel.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180647726280&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Is eigenlijk 4 keer een 9 stemmige DX21.. multi-timbraal en dubbele chorus.
Heb em zelf ook van Ebay afgehaald voor paar euro meer. Klinkt in tegenstelling tot een DX7 echt superwarm... mede doordat je 4 geluiden layered.

En dan nog de SY/TG 77. Zelfde 6 operator structuur als de dx 7 maar met onwijs veel meer features. Gaan rond de 150 euro. De TG (module) heeft naast de 2 stereo paren ook nog eens 8 losse uitgangen.

Tr-626 is iets duurder dan Tr-505, maar nog steeds cheapo voor een drumdoos met fatsoenlijke (doch niet te editen) klanken, TR style sequencer, individuele outputs, MIDI én trigger. In je mengpaneel hangen, en je kan de klanken EQ'en en FX'en zoals je maar wil, waarmee het een flexibel ding wordt.

Ik heb geupgrade naar een TR-707, maar de 626 hangt er toch niet echt ver achter moet ik zeggen.

Korg 707 al genoemd? en natuurlijk de EMS Synthi vind je al voor een paar tientjes als je heel goed zoekt.

of een minimoog (mini+klein he) moet ook wel lukken voor 50 euro
40 euro voor een glassnijder, 10 euro voor snijvrije handschoenen en je kan een winkelruit van armen in new york stuksnijden, daar staan ze in de vitrine!

Siel DK70 :D

Ow en oude Ensoniq samplers.

Ik zat zelf ook vaak te denken aan een TX81z, je ziet ze zo af en toe nog tussen de 70 en 100 euro opduiken. Maar het is er bij mij toch nooit van gekomen..

Back