Jupiter 80 eerste beelden + info

(:(

wat een desillusie

Tja, zeg nou zelf. Dit gaat toch nergens meer over?!

attachment.php

Attachments

• Screen shot 2011-04-01 at 19.27.27.png
    Screen shot 2011-04-01 at 19.27.27.png
    267,4 KB · Bekeken: 227
had het niet beter jp8000MKii kunnen heten

(:(

wat een desillusie

Nee hoor. dit is Roland ten voeten uit. Dat mensen nog warm lopen voor dit soort aankondigingen van Roland, vind ik vreemder dan dat ze zich door Nigirianen laten oplichten.

Als dit geen 1 April grap is tenminste....;)

misschien kan je die metalen zijkantjes nu wel weer los bestellen bijvoorbeeld voor je juno60

wederom een desillusie...

net zo kansloos plastic als de Juno- G :erm:
en WTF zijn die knopjes op de onderkant???

maargoed er zal vast een markt voor zijn...

"The upright bass was the most realistic i've ever heard."
;{

hoeveelste april was 't ook al weer ? :D

Ik zeg feek, nep, render, 1 april, fout, niet waar, incorrect, klopt niet, is niet echt, euhm, echt niet!

Aaaaarghhh! Wat een walgelijk apparaat! Het uiterlijk valt op zich nog mee (like de Juno G), maar wat is dit nou toch weer voor een kansloos geval! Een opgewaarde Juno G of Fantom, een schande voor de Jupiter name. "the Jupiter name is reserved for Roland's most forward thinking synths". Nou ik kan dit kreng niet op forward thinking betrappen hoor.

Die gasten van Roland zijn niet gek , ze zien ook wel dat de JP8 en JP6 hot zijn en ja dan maken ze
iets wat erop lijkt.

Ik geloof er niks van dat iemand nu nog een synth uit zou brengen met knoppen onder de keys, zoals bij de Roland Jupiter 4.

Verder zijn het gerenderde afbeeldingen en geen foto's, lijkt me dat je daar mee in een blad niet mee aan kan komen zetten.. blablkabla 1 april blabla en de pagina's zijn inmiddels weer offline gehaald zie ik net.. :D

Het feit dat de pagina's nu weg zijn doet mij alleen maar meer denken dat het echt is :(

Ik geloof er niks van dat iemand nu nog een synth uit zou brengen met knoppen onder de keys, zoals bij de Roland Jupiter 4.

Verder zijn het gerenderde afbeeldingen en geen foto's, lijkt me dat je daar mee in een blad niet mee aan kan komen zetten.. blablkabla 1 april blabla en de pagina's zijn inmiddels weer offline gehaald zie ik net.. :D

Ja goed de markt is nogal ondoorzichtig geworden de laatste jaren , wat willen mensen nu ,
misschien meer Apps voor de Ipad :) of toch maar een nieuwe synth die
een beetje doet denken aan de jaren 80 :P
Het echte spul uit de jaren 80 is nu nog voor mensen met veel geld en dit
zijn meestal geen muzikanten ;)

Back