Jupiter 80 eerste beelden + info

wat doen die fokken knoppies aan de onder-voorkant van de bak? ...wat'n vage lillukheid :erm:

dat is toch een knopje om naar het publiek te kunnen zwaaien zonder op de toetjes te hoeven spelen. dat doen djs al jaren!!!!!!

mja of van die Roland E-35 preset sample pads van een "YEAAAAH" en "WOOF WOOF" en "U-HAHAHAHA"... :erm:

ik vinnum er iig niet echt op lijken dus hoeft ie ook geen JP-8 voor te stellen ;)

maar idd niet echt handig om een ding te bouwen die slechts alleen halfgebakken op een naam teert...
nu koopt men (en dat zijn dan de quasi popi jopi keyboard puisten die wel eens van de JP enzo hebben gehoord) hem alleen voor de 'vet man te housuh hey' dingensen :D
maar goed, de JP-8000 was ook geen jupiter en heeft toch ook een zekere status verworven (bij de wat meer volwassener puisten :P)

Die knoppen aan de onderkant schakelen het zelfvernietigingsmechanisme in... hoop ik.

1 april grap ?

1 april grap ?

Zou wat zijn als dit een 1-april grap van Roland zou zijn en ze volgende week op de Messe iets totaal anders presenteren ;)

Ach van korg zou ik na de monotron misschien nog wel een analoge verrassing verwachten maar voor een nieuwe roland synth hoeven we echt niet thuis te blijven. Ze zullen wel een d-beam aan de onderkant hebben geinstalleerd om met je rechtervoet een virtueel zwelpedaal te kunnen bedienen maar verder zullen de enige analoge component de ingebouwde voeding en de analoge audio outs zijn.

Ik denk werkelijk dat de m-audio Venom en de nieuwe radikal technologies Accelerator beide interessanter zijn dan iets wat roland uit de recycle-bin toveren zal. Daarbij, vergeet ook niet dat voor echt analoog de maand juni en daarmee de DSI Tempest hard dichtbij komen. Slechts drie maanden biertjes op het terras en het is zo ver ;) laat roland maar weer lekker verpakte samples verkopen onder de naam van een oude legende.

Wat een mooi ding :halleluja

Waarom allemaal zo negatief jongens en meisjes.

Hij zal vast en zeker beter klinken dan een JP8, dat kunnen we eindelijk dat grafding buiten stampen }:|

;)

:biertje:

de pagina's zijn weg, als het een 1 april grap was hebben die japanners wel humor :D

Jammer genoeg is de situatie daar nou niet echt 1 april...........

nee vind t ook best klote voor die mensen :(

yep !

Zeker zeker ... en de ellende is jammer genoeg nog lang niet voorbij daar.

Stel dat het geen 1-grap is.En het klinkt als de echte,plus de nieuwe technieken,en de prijs,enz.
Dan misschien een nieuwe revolutie aan de gang bij Roland,die misschien beseft dat het eeuwig uitmelken(juno) niet meer rendeerd.En zo de produkt naam naar beneden haalt

Wat een mooi ding :halleluja

Waarom allemaal zo negatief jongens en meisjes.

Hij zal vast en zeker beter klinken dan een JP8, dat kunnen we eindelijk dat grafding buiten stampen }:|

;)

:biertje:

Ik heb hetzelfde. De synth ziet er aan de buitenkant gewoon mooi, retro uit.

Alleen ga ik hem nooit kopen, net zoals de oude Jupiter 8.

De Jupiter 8 of deze synth, wat moet je ermee anno 2011...

Back