Nisei
Ouwe rot
Waarom? Die onderdelen maken deel uit van het eindresultaat. En daar gaat het uiteindelijk om.nee maar hij moet ook goed rijden zonder al die computeringrepen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waarom? Die onderdelen maken deel uit van het eindresultaat. En daar gaat het uiteindelijk om.nee maar hij moet ook goed rijden zonder al die computeringrepen
Karma + juup80, daar zal samen al aardig wat klank uitkomen! Veel plezier ermee!

Omdat er gebruikers zijn (waaronder ikzelf) die niet bij elke patch de volle mep willen. Denk bijv. aan die droge sounds in dubstep muziek.. lijkt me een mooi voorbeeld. De vergelijking met de auto vind ik niet helemaal opgaan, een auto gebruik je op een heel andere manier.Waarom? Die onderdelen maken deel uit van het eindresultaat. En daar gaat het uiteindelijk om.
Dit doet me denken aan toen de eerste Roland synths op de markt kwamen. Toen vond men de Juno ook niks vergeleken met de Moogs, ARPs, SC Prophet 5 en de Oberheims.jaja, de marketing boys hebben hier inderdaad een dikke stommiteit begaan. De expliciete verwijzing naar de vintage Jupiter8 gaat hen juist aan verkoopcijfers kosten ipv opbrengen.
Want an sich zal het heus niet zo'n slechte bak zijn. Ik zou me er ongetwijfeld mee amuseren.
Maar het uiterlijk doet juist extra aan die vette analoge synth van vroeger denken, en dat is voor niets nodig.
Bovendien betwijfel ik of de kiddies (daar is tegenwoordig elk product, ook non-muzikaal, naar gericht) uberhaupt nog wel wild worden van de naam Jupiter. Zeker gezien deze 80 eigenlijk meer keyboard dan synth is. Fans van Alice keys zouden er misschien gelijk een sticker overheen plakken![]()
Het beest staat nu ook in mijn studio
![]()
mensen willen gewoon snel dikke en indrukwekkende "wow" geluiden en gebruiken de jupiter 80 net zoals de kronos als keyboards met een stapel instant hele dure geluiden erin...
er zal maar een heel klein aantal zijn die zelf geluiden maakt from scratch omdat er al 1000en dikke geluiden inzitten of op het internet staan
Want we zijn een verdorven volkje aan het worden.Niets is nog goed genoeg..
dat geldt inderdaad voor de meeste muziek van tegenwoordig, alles moet elke keer dikker, luider, vetter enz enz..

Hehe uiteraard, we leven niet meer in 1960 dus fatness in sound is gewoon cool
.
Want we zijn een verdorven volkje aan het worden.Niets is nog goed genoeg.
Nice!
Mooie bak hoor, lijkt me een vet apparaat.
Ik kan niet wachten tot ze een re-issue van de JD-800 doen
-C-