Nicolas 2000
It's a household name
Hij bezit hem zelf niet, dus dat zal moeilijk gaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat klinkt wel erg bruikbaar allemaal.

De JP-80 zit in mijn huis./QUOTE]
gefeliciteerd!
echt een top synth qua sounds
waarom, waarom toch?sinew1958 schreef:en je hoort nog niet eens het verschil in klanken tussen de 80 en de 8

Ik heb vandaag even op de Jupiter 80 gespeeld. Mooie klanken en mogelijkheden.
Maar wat vind ik dat ding er lelijk uitzien zeg! Zo vreselijk jammer die kleurdoos......
Verder wel een mooi ding hoor!
Ja,over kleuren en smaken...Ik vind dit voor mij mee van de mooiste synth's.Zoals Nicolas zei de JP-8 zien als een religie,en de 80 noemen als een JP,dan kan het niet anders dan deze 2 synth's van toen en nu er zowat een beetje gelijkaardig uitzien.

) klankdemo voor ons SineW? Dat brengt meer zoden aan de dijk dan over uiterlijk discussieren want zoals je zelf zegt: kleuren en smaken... De JD-800 vinden velen uiterlijk ook de lelijkste synth ooit, anderen de mooiste. 
Ik denk dat hier op het forum wel erg veel mensen zelf in staat zijn om hun sounds te maken. Maar heel goed, dat je zelf ook nu de weg naar synthese hebt ontdekt.Maar dan ben ik echt in de synth engine gaan verdiepen.(T'ja voor de meesten teveel gevraagd,maar even de handleiding erbij genomen).En dan ontdek je pas wat de JP voor je kan betekenen!

Wel echt verbaasd was ik hoe die synth ineens andere proporties heeft aangenomen voor me.
Zoveel mogelijkheden als klankmatig.Je kan van de grond af echt een heel nieuw sound programmeren dan dat je in de presets hoort,echt ik dacht dat ik een kat in een zak had gekocht.