[track] bossa nova?

slash

~YOROSHIKU~
Laatst gewijzigd:
Een linkje is misschien wel handig.

vaag. ik had toch het idee dat ik hem ge attached had. zal wel te groot zijn dan.

bij deze dan.

jemig. take 3!

eeeeuuh klinkt of je heel erg je best hebt gedaan om het zo gedateerd mogelyk te laten klinken.
herken op de en of andere manier heel wat tracks in denkabsoluut niet dat ik je track aan hhet dissen ben maar het klinkt
net teveel als een beetje van ....en eenbeetje van.....verder is de compositie zo ver ik myn oren mag geloven best o.k

Origineel geplaatst door silvercloud
eeeeuuh klinkt of je heel erg je best hebt gedaan om het zo gedateerd mogelyk te laten klinken.
herken op de en of andere manier heel wat tracks in denkabsoluut niet dat ik je track aan hhet dissen ben maar het klinkt
net teveel als een beetje van ....en eenbeetje van.....verder is de compositie zo ver ik myn oren mag geloven best o.k

je moet natuurlijk wel kunnen zeggen wat je denkt! anders kan je net zo goed niets zeggen.

anyway het klopt dat ik het tot aan de mix en reverb aan toe heb geprobeerd gedateerd (jaren 50 om precies te zijn) te laten klinken. blij dat dat zo overkomt, haha... dit is niet bedoeld als "single" release maar als achtergrondgeriedel bij een documentaire.

ps. ik dacht er nog aan om platengekraak erbij op te nemen maaruh... dan wordt ik gearresteerd door de smaakpolitie. :smeris:

lekker cheesy!
alleen die gitaar... die klinkt niet zo overtuigend, een beetje koud en gesequenced.

verder erg lekker.

(p.s. steven, plaats anders even die D-12 remix hier, dan maak je mooi gelijk de blits! vet nummer!)

hmmmm.

heb je hem gequantised of zo ?

er is iets niet ok met je time... het swingt niet
akk schema & je intensie zit daarentegen wel goed.

grz jzz

Origineel geplaatst door JazzMann
hmmmm.

heb je hem gequantised of zo ?

neu ingespeeld maar ik ben een slechte toetsenist :frons:

nouja, hopelijk valt het niet al te veel op...

*zucht* eigenlijk moet je gewoon niet beginnen aan dit soort dingen als je er geen donder vanaf weet, toch? :geslaagd:

Origineel geplaatst door slash

*zucht* eigenlijk moet je gewoon niet beginnen aan dit soort dingen als je er geen donder vanaf weet, toch? :geslaagd:

...nee 's toch ni waar.
Als je er wat bewust mee bezig bent kan je er door die ervaring, nog wat mee opsteken.
Jezelf evalueren is een goede zaak.

grz jzz

Origineel geplaatst door JazzMann
...nee 's toch ni waar.
Als je er wat bewust mee bezig bent kan je er door die ervaring, nog wat mee opsteken.
Jezelf evalueren is een goede zaak.

grz jzz

absolutely! het was maar een flauwe opmerking :)

Back