quifster
Gepokt en gemazeld
.
Zoals eerder aangegeven, heb ik problemen met het kiezen van programs en combis op mijn Kronos 88. Ik heb mijn leverancier hierover gemaild, maar reageren is niet hun sterkste kant. Dit geeft me toch wel een zeer onbevredigend gevoel. Temeer daar het een bekende grote zaak betreft, waar ik naar verwezen ben door een relatie van ze. Ik koop daar al m'n spullen, maar als klant stel je blijkbaar niet veel meer voor.
.
vervelend,
ik heb dat snel scrollen door programs via de up en down toets ook even getest voor je en bij mij werkt dat foutloos. Ik dacht dat het misschien een firmware foutje zou zijn, maar het lijkt echt alsof jouw kronos inderdaad een probleem heeft.
ik zit zelf ook nog steeds te twijfelen wanneer mijn k88 nou terug moet voor het repareren van de RH3 keyboard. Je leest nu toch steeds meer reports online dat mensen zelf ook ontdekken dat het RH3 keyboard gewoon niet werkt. Dit treedt met name op als je heel zacht speelt op een RH3. Dan krijg je een 2e bounce van de hamer zodat je eerste en 2e noot gemute worden. Ik ben een beetje bang dat als ik hem nu laat repareren dat ze geen idee hebben hoe je dit moet repareren. Een optie is om terug te gaan naar een 61 keys. Maar ik heb een bloedhekel aan piano spelen op een non weighted keyboard en om nou altijd maar in zo'n situatie terug te vallen op een XS8 vind ik ook niet echt een oplossing.
Blijft lastig die kwaliteits issues van zo'n duur workstation.
Laatst gewijzigd:

, ik vind het zelf soms ook wel jammer als iemand hem alleen als preset speler gebruikt omdat ik weet wat die er nog veel meer uit zou kunnen halen. Maar aan de andere kant, maakt het mij eigenlijk ook weer niets uit zolang die ander er maar plezier uit haalt op zijn manier. Want daar gaat het natuurlijk om, dat je met een enorme smile je muzikale activiteiten weer afsluit aan het eind van de dag