Ik heb de Kronos 61 sinds gisteren in huis. TE GEK, wat een apparaat!! Ik ben wel een aardige power-user (vooral bij het maken van mooie band-presets), maar ik leg het verschrikkelijk af tegen Quifster!! Binnenkort maar even weer een lesje, Quif?
Ik heb trouwens de 73 afbesteld i.v.m. dat rare toetsenprobleem.
Ik zit daar ook wel een beetje aan te denken eigenlijk, het probleem is toch wel erg wijd verspreid.. Ik vraag me af of ik me niet allerlei ellende op de hals haal...
Het ligt er maar net aan waar je interesse gebied ligt lijkt me. (...)
Maar ik snap je punt dus wel, ik vind het zelf soms ook wel jammer als iemand hem alleen als preset speler gebruikt omdat ik weet wat die er nog veel meer uit zou kunnen halen. Maar aan de andere kant, maakt het mij eigenlijk ook weer niets uit zolang die ander er maar plezier uit haalt op zijn manier. Want daar gaat het natuurlijk om, dat je met een enorme smile je muzikale activiteiten weer afsluit aan het eind van de dag
![]()
Heel erg mee eens. Het belangrijkste is dat je er zelf lol uit haalt. Alleen presets spelen is inderdaad niet verkeerd, het wil nog niet zeggen dat je een synth niet waardig bent (ook dat heb ik trouwens nooit bedoeld, iedereen in Nederland heeft recht op een synth
). Het is alleen niet mijn manier, maar op dezelfde manier worden er ferrari's gekocht die nooit verder zullen komen dan de oprit van een persoonlijke collectie.

!