Nicolas 2000
It's a household name
Kan je met de CX3 zo'n Whiter Shade Of Pale Hammondklank maken? Da's geen B3, maar ik vind het een schitterende klank. In het echie is het ook een Hammond tonewheel, maar ik ben het modelnummer even vergeten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heb er op gelet, maar geen fan gehoord.

De fan uit zich vaak in wat te hard zoemen, ik krijg in ieder geval te hard gezoem. En ik neem aan dat dat dan de fan is.
Kan je met de CX3 zo'n Whiter Shade Of Pale Hammondklank maken? Da's geen B3, maar ik vind het een schitterende klank. In het echie is het ook een Hammond tonewheel, maar ik ben het modelnummer even vergeten.

En dan niet al te strak getuned, bergen Leslie effect en het randje van oversturing.
Een M-102 klinkt bekend in de oren, die zal het inderdaad geweest zijn. Leuk als er een synth die eens écht goed na zou kunnen doen.
(..)But: Nothing beats the real thing mbt Hammond..

Oversturing is niet nodig denk ik, de leslie in de kronos vind ik al erg rauw klinken eerlijk gezegd
But: Nothing beats the real thing mbt Hammond..

ik vind hem fantastisch jick! goed gedaanIk ben vanochtend eens een beetje wat gaan opnemen met een acapella project wat ik nog had liggen. Backings zijn Yamaha Motif XS8, piano is vanzelfsprekend Kronos.