Exposure

enkele leuke stukken.. die me soms toch volledig aan oude acid anthems doen denken.
ik zou die 808 wel een stuk subtieler gebruiken (stiller). die toms storen soms echt en halen de kwaliteit van het nummer naar beneden.

< wel geinig :)

[off topic ik wist niet dat 64 KBps zulke kwaliteit af kan leveren.. dat zegt alleen maar meer over je stuk denk ik..]

Ik vind het een heel origineel stuk, dat ook gelukkig niet in een stroming past. Het heeft kracht en energie. De mix is redelijk goed.
Het nr. is krachtig en direct. I like it.

idd soms net iets te veel pompeuze, sterke drums. Kijk nog even naar de volumeniveau's van je mix, en de panning

Misschien een tikje aan effecten erbij? ...het mist net iets aan sfeer.. maar ook weer niet teveel.

C@@@@@@@@@@L. :halleluja

Dank u. Het probleem met die toms komt doordat ik alles behalve clap en snare uit 1 uitgang laat komen.
En ik heb ook de accent aan staan. Ik gebruik de volume knoppen van elk instrument om een geluid uit/aan te zetten.
Dan is het makkelijk om in 1 beweging de volumeknoppen helemaal open te gooien,
dan slechts een klein stukje. Ik zal eens kijken of ik volgende keer iets met de toms doe, ze zouden op een aparte uitgang gezet moeten worden. Dan kan ik het volume op de mixer goed zetten en kan ik de volumeknoppen op de 808 gewoon helemaal opengooien.

Oja, ik had ook de high output van de 808 gebruikt, dan beukt het helemaal.
Maar achteraf kan ik niks meer wijzigen.

je hebt echt wel een aparte smaak hoor. (wat niet slecht is)
er zitten een aantal fijne geluiden in. als die pad erin komt
klinkt het nummer wel cool. Ik kan er niet veel over zeggen
eigelijk. ga zo door :dj:

greets isnieZot

Ik kom van de week wel effe langs om hem te luisteren, was het dat nummer waar je mee bezig was toen ik binnen kwam?? Met die siel mineur string???

Nee dat was een ander nummer, die doordat jij langskwam niet afgemaakt is :(

Ik ga van exposure een nieuwe variant opnemen.

Grappig trouwens, dat op de dag dat ik dit nummer maakte(zondag), deze s'avonds al in de ether en op internetradio te beluisteren was. Ook het nummer nasty van een dag ervoor werd gedraaid. (radio 100, 99.3 FM regio amsterdam)

Ik had van morgen al geluisterd vind het zwaar oke, maar bedenk me nu een vraag heb je je juno 60 met die vage dbc converter gebruikt voor dit nummer?Moet hem ook nog steeds bestellen 8o)

nee, geen midi gebruikt. Gewoon een akkoord op de juno ingedrukt en vervolgens hold functie geactiveerd.
En dan steeds met volume en transpose knoppen spelen.

En op de 101 arp geactiveerd en ook vervolgens hold en dan door de 808 cowbell laten triggeren.

Back