lennaerttol
Ingeburgerd
Ik zit te denken aan een kastje dat je tussen je synth en je versterker zet zodat je kunt benden. Is dat moeilijk om te maken voor beginners? Ik zoek ongeveer zoiets als wat op een Roland GW 8 zit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoel wat voor syths je hebt?Nog niets, maar het is niet zo moeilijk om aan die spullen te komen.
Daar zit gewoon zo'n geile pitchstick van Clavia op hoor.Ik heb een Nord Electro 3

Zo heb ik dat ff subtiel opgelostDaar zit gewoon zo'n geile pitchstick van Clavia op hoor.
!met een om/beschrijving, zoiets van J1, J2, C1 etc, kom je al ver en op sommige pcb's staan de waarde aangegeven....Ik denk dat ik ga beginnen met iets van Newtone, maar heeft iemand nog een site waar die schema's duidelijk worden uitgelegd met plaatjes enz?
EO-moraalridder en dan zelf hard Ho ho roepenHo ho let op je woorden, hij is pas 14 jaar en die REPORT button zit er niet voor niets![]()

idd, er zit idd niet zo'n godverdegodver wat een lekkere botergeile pitchstick opWaar zit die pitch stick dan? Die zit er volgens mij echt niet op.