Bewerken / verwijderen van berichten

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
ik mis de verwijder en vaker ook de edit buttons bij berichten.
waar ik vroeger nog weleens een aanpassing kon doen, heb ik nu die mogelijkheid , vandaag en ook al gisterenavond, niet meer.
doe ik iets fout, begrijp ik iets niet of is er iets mis met het forum ?

ps bij dit forum is er wel weer een edit, maar de verwijderbutto is helaas er niet meer bij, bij het forum bv weinig opzienbarends is er geen van tweeen , athans niet op mijn mac

ja dat weet ik ( geloof ook alleen het laatste bericht dat je geplaatst hebt ? ), maar "verwijderen" is me al een paar dagen niet meer gelukt , en "edit", zou kunnen dat dat bij "algemene discussies" ook niet meer kan ? ( bij "marktplaats" en "bijzondere apparaten" gevonden was de functie al eerder niet beschikbaar )
kan nu bijvoorbeeld wel op "edit" duwen en editten (op dit topic wel, op weinig opzienbarend is dat er ook al niet meer ), maar het kopje "verwijder" kan ik nergens meer vinden

Laatst gewijzigd:
Ik had mij hier ook al over verbaasd...
En als er één forum is dat de foutjes-verbeter-knopjes nodig heeft :D
Een spellingscorretie optie is ook wel eens handig.
En dan ook automatisch, zodat je pas kan verzenden als iedere fout goedgekeurd is!
Dan heb je een 'R-ond pest tooltje' :D

Wout

Tis hu-Moor, R-ond ;)

He, Sunny...
Nu doet'ie het wel!

Laatst gewijzigd:
dank dank dank, zeer gevleid,
en dan de andere vraag : waar zit de verwijder knop momenteel ( het is niet die rode toch ....)
ik dacht dat hij vroeger tevoorschijn kwam als ik op edit duwde , maar ja vroeger was alles natuurlijk beter..

nog altijd geen "verwijder" functie alhier .......

is die verwijderd of zo ? :D

Ik kan ook niks meer verwijderen..

Ach.. dan denk ik voortaan gewoon beter na voor ik wat zeg.. :P

Deleten heb ik nog niet geprobeerd, maar als dat ook al niet meer kan.. 8o)

de
edit.gif
verdwijnt na zo'n 45 a 60 minuten... tenminste, de laatste keer dat ik er attentie voor heb betaald dat is...
maar gelukkig, ik zag de mod net loeren dus het gaat vandaag goed komen :okdan:

inderdaan, steed vaker mis ik het edit knopje.

ik vind het edit knopje wel belanrijk, ik mis ogal eens een toetsaanslag, waardoor er soms gruwelijke, onbedoelde schrijfsels onder mijn handen vanddaan komen.

:mega:

zou ook de negeerlijst het niet meer doen ?

inderdaan, steed vaker mis ik het edit knopje.
na een uurtje is ie verdwenen:
het systeem schreef:
The administrator has specified that you can only edit messages for 60 minutes after you have posted.
is dit nu een foutje die er in is geslopen offe...?

Volgens mij is het geen fout maar heeft het te maken met misbruik.
Mensen die ruzie maken of bepaalde onwenselijke zaken vermelden en na een tijdje weer deleten of veranderen.

Hij doet weer toch?

zou er misbruik van zijn gemaakt ?
van die verwijder knop bedoel ik.

Laatst gewijzigd:
Back