Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe krijgen jullie die power switch open? heb zelf een poging gedaan paar dagen geleden maar niet gelukt. Een nieuwe is onderweg van eBay maar de oude als reserveren schoonmaken kan geen kwaad.
De power switch heeft trouwens niet alleen invloed op de totale tune, maar beïnvloed ook de verdeling over de toetsen. Kwam hier achter toen ik hem wou gaan kalibreren. Als ik de power knop niet aanduw, klopt de tuning in het midden van het bereik van de 101 maar wijkt de tuning steeds verder af met hogere of lagere octaven. Als ik de powerknop aan druk is de tuning perfect over alle octaven.
Niet eerder kalibreren dus voor er een goede powerknop in zit.
(mini) en klaar ben je binnen 10 minuten, Matthew> Eerst de powerknop vervangen of reviseren want die heeft niet alleen invloed op de tuning maar ook op de spreiding!
Mad> 101 powerswitch heeft 6 pootjes.
Als je op eBay zoekt op sh101 power switch krijg je 2 hits, eentje van een Israëliër die goedkoopst is 15 euro inclusief verzenden, en een duurdere die inclusief verzenden geloof ik op 25 euro zit.
Hoop zelf van de week er een binnen te krijgen uit israel en dan ga ik de oude reviseren als dat lukt.
http://m.ebay.nl/itm/Roland-SH-101-New-Power-Switch-/222026149170?nav=SEARCH
Heeft er nog 2 beschikbaar, de duurdere seller levert ook de zwarte button mee maar die had ik niet nodig.