Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je je gekochte klepje lichter of donkerder dan je 101 en in welke kleur?
Als die donkerder is dan kan je hem een maandje in de zon leggen![]()

Interessant, dacht dat TT een stille dood gestorven was. Maar voor de moeiste van bestellen en wachten kun je de originele schakelaar ook uit elkaar halen. Is een halfuurtje max werk.Ik heb al jaren een beetje hetzelfde probleem met mijn mc 202. Als ik op de casing druk dan gaat de pitch ook op en neer. Beetje wiebelen aan de powerknop hetzelfde.
En aangezien ze allebei dezelfde knop gebruiken en dus het vermoedelijk hetzelfde probleem is maar effe deze besteld.
http://www.ebay.com/itm/221741758835
Is volgens mij dezelfde als die van syntaur/technology transplant alleen dan direct bestellen en maar 3 dollar shipping. Iig goedkoper dan die fransman die ook die parts doet op ebay.
Trouwens ben ik wel benieuwd of er een technology transplant draadje is. Ik heb een 101 klepje maar die is een andere kleur dan mijn 101 en vermoed dat die van hun afkomt. Er waren nog kopieen voor 50 euro maar die zijn op. Dat zijn ook knock offs volgens mij.
Ik heb al jaren een beetje hetzelfde probleem met mijn mc 202. Als ik op de casing druk dan gaat de pitch ook op en neer. Beetje wiebelen aan de powerknop hetzelfde.
En aangezien ze allebei dezelfde knop gebruiken en dus het vermoedelijk hetzelfde probleem is maar effe deze besteld.
http://www.ebay.com/itm/221741758835
Is volgens mij dezelfde als die van syntaur/technology transplant alleen dan direct bestellen en maar 3 dollar shipping. Iig goedkoper dan die fransman die ook die parts doet op ebay.
Trouwens ben ik wel benieuwd of er een technology transplant draadje is. Ik heb een 101 klepje maar die is een andere kleur dan mijn 101 en vermoed dat die van hun afkomt. Er waren nog kopieen voor 50 euro maar die zijn op. Dat zijn ook knock offs volgens mij.
Dat verhaal heeft nog een staartje gekregen. Deze knop van eBay heeft 6 pootjes terwijl de 202 knop er maar 4 heeft. Heb mijn geld terug gekregen.
Maar het probleem. Zat helemaal niet bij de powerknop. Netals de toonhoogte veranderde het volume ook als ik op de kast drukte. Probleem zat in de potmeters van de tune en volume. Die was gammel geworden. Dus onderkant pot en bovenkant zaten niet lekker strak meer op elkaar. Allebei eruit gesoldeerd en toen zachtjes aanklemmen en vola het werkte weer zoals het moet horen.
Fijn dat het weer opgelost is. Als ik zo wat ebay auctions bekijk krijg ik het idee dat de 101 power switch 6 pootjes heeft en de 202 maar 4, dus niet dezelfde switch.
Ik moet maar eens op zoek naar een verkoper met veel 101/202 onderdelen. De lfo speed slider van mijn 202 is gaar en een paar van die switches zitten nogal vast. Misschien maar eens checken bij die fransman alhoewel die volgens mij geen 202 onderdelen heeft.