Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mpc's met een "mpc sound" ...
mpc 60 mk1 & mk2 (12 bit )
mpc 3000 (16 bit)
mpc 2000 , wel aardig (16 bit)
4000 , dope maar super clean (24 bit )
de rest vind ik nergens naar klinken
ze werken allemaal anders , dus gewoon wat handleidingen downloaden.

Kun je misschien hier beschrijven hoe de MPC 4000 klinkt vergeleken met MPC 5000?
Wat bedoel je met 4000 dope maar super Clean? dat die net als software klinkt?
Ik hoor laats van iemand dat de 4000 beter klinkt dan de 5000 omdat die geen reet klinkt of met andere woorden de legendarische MPC geluid is helemaal verdwenen! Sommige zeggen zelfs dat er geen verschil zit tussen MPC 5000 en NI Battery.
en ja , wat fatclap zegt ... alhoewel Damu of Pete rock wel dope shit uit de 2k halen en lord finesse en just blaze uit de 4k

ik heb eigenlijk alleen maar digitaal gewerkt nooit analoog terwijl analoog meer mijn voorkeur heeft wil ik toch analoog gaan werken is het niet mogelijk om dus een midi stukje gemaakt in cubase of fl studio in te laden op je mpc en vervolgens wat je op je mpc hebt gecreerd weer in te laden op cubase om wat af te mixen mischien nog iets bij te voegen? heb thuis een 64bit windows 7 pc een keyboard staan en wil nu een mpc gaan halen aangezien ik geen muis producer wil gaan worden.
hoor dat hier de meningen erg verdeeld zijn over verschillende mpc's. mpcman welke vind jij de beste van de mpc series dan ? mijn budget zit zo rond de 7 8 euro maar als die duurdere nou echt zo heel veel beter zijn zou ik een uitzondering maken. en hebben de meeste dan een mpc + een synth? zoja welke dan