van iMac naar MacbookPro

Samsung heeft net vandaag een 1 TB schijf uitgebracht die past in de unibody mbp, zie headlines van tweakers.net

:okdan:

Als je 'all images' zoekt, dan vind Finder ook applicatie afbeeldingen zoals menu knoppen of afbeeldingen die zijn gebruikt in help files of sample images, etc.

dacht wel dat het zo iets was.... ok ik heb foto's van meer dan 10 jaar maar 5,000 per jaar heb ik er nu ook weer niet. Dan zat ik wel eerder op een foto forum of zo

;)

2011 qaudcore 2.0 ghz. geen enkel geluid of heat issues. Beetje afhankelijk van de batch dus. Heb hem een maandje. Top laptop! Doen! 128 ssd is trouwens razendsnel

Heb begrepen dat sandybridge beter om kan gaan met hitte probleem. Waarschijnlijk heeft het daarmee te maken ?

Hoe heet wordt je processor bij niets doen btw ?

Ik heb zelf een 2.4ghz Intel Core 2 Duo 13'' MBP (kwam van een 15'' maar vond die te groot voor reizen etc werkt top met Ableton, Cubase of Garageband) met nog 2gb geheugen en geen last van hitte en/of ventilator problemen.

Ik gebruik een 750gb hd (waarvan nu 320gb gebruikt) op 5200 (loop nog met het idee een 1tb 5400 aan te schaffen daar ik niet met externe opslag anders dan backup werk)

Back