[Trance] Resolution

The DrumKid

Ingeburgerd
Dag allemaal,

Nieuwe track in elkaar gezet, ben er erg intensief aan bezig geweest en heb nu even geen objectieve kijk. Daarom schakel ik jullie hulp in voor wat feedback en kritiek!

Ik bespaar jullie het intro en het outro, dat kennen de trance luisteraars wel en is ook niet hetgeen waar ik feedback op zou willen :okdan:

Attachments

• Resolution.mp3
    5,8 MB · Bekeken: 85
Wat mij opvalt in de track is dat een eenmaal gekozen themaatje meteen erg lang doorgaat. Zeg maar het deel voor en na de break. Vooral na de break vind ik te saai worden. Vooral ook omdat akkoorden schema's niet acht afwisselend zijn. De dames achtige vocalen geven mij een beetje begin jaren 2000 gevoel.

Ik zou liever wat meer variatie zien. Dat kan in de klanken zijn, maar dat kan ook met een subtiel akkoorden schemaatje zijn. Of een combinatie natuurlijk.

Paul

ik voel me echt n00b, maar waar haal je die lekkere noise (denkik) geluiden vandaan?

Wat mij opvalt in de track is dat een eenmaal gekozen themaatje meteen erg lang doorgaat. Zeg maar het deel voor en na de break. Vooral na de break vind ik te saai worden. Vooral ook omdat akkoorden schema's niet acht afwisselend zijn. De dames achtige vocalen geven mij een beetje begin jaren 2000 gevoel.

Ik zou liever wat meer variatie zien. Dat kan in de klanken zijn, maar dat kan ook met een subtiel akkoorden schemaatje zijn. Of een combinatie natuurlijk.

Paul

x2

Ik vind ook echt veel geluiden echt lelijk. Waar je mee begint die stab is niet mooi, je bassline overigens wel, maar dat op 3:25 vind ik echt afgrijselijk. Percussie mag ook uitgebreider, buiten die lelijke lead en die stab om klinkt het allemaal best oke!

Paul

x2

Ik vind ook echt veel geluiden echt lelijk. Waar je mee begint die stab is niet mooi, je bassline overigens wel, maar dat op 3:25 vind ik echt afgrijselijk. Percussie mag ook uitgebreider, buiten die lelijke lead en die stab om klinkt het allemaal best oke!

Ik heb besloten dat ik niet meer verder ga met de track, hoorde van een vriend dat het teveel lijkt op een ander nummer. Heb er een dag aan gewerkt en toen ik de track vandaag terug hoorde was ik ook niet al te enthousiast…

In ieder geval thanks voor de feedback, kan ik zeker wat mee in m'n volgende producties!
:slotje:

Jammer, want ik hoor er wel potentie in. Misschien moet je 'm gewoon een tijdje laten liggen zodat je er later met een fris oor naar kunt luisteren.

ik vind em best grappig, soundje wat stevy zo lelijk vind mag wat ronder en warmer....
mss nog een beetje meer aankleden met wat sounds ipv hetzelfde deuntje maar echt saai vind ik het ook niet...maar idd het is een wat nerveus melodietje de hele tijd..

@The DrumKid
de FX, die in bijna ieder trancenummer terugkomen

Allereers thanks voor de toch nog positieve reacties, misschien binnenkort nog een keertje overheen luisteren maar ik verwacht er niet teveel van.

@The DrumKid
de FX, die in bijna ieder trancenummer terugkomen

meeste FX sounds haal ik uit Thomas Penton samplespacks en zo nu en dan Vengeance packs…

Back