Nieuw Music store gebouw in Keulen

figuranD

Stamgast
Hallo,

Sinds een week is het nieuwe Music Store gebouw in Keulen open. Is er al iemand een kijkje gaan nemen en is het de moeite en nog indrukwekkender als vroeger?

Groet,

Ik ben er nog niet geweest, maar de leveringscentrale werkt nog voor geen reet.

Ik heb op 15 mei een gitaar besteld (gewoon voorradig) en die is nog steeds niet verstuurd vanwege 'Technische Problemen met de Logistiek afdeling'.... Dat zijn dan wel hele grote problemen, want twee weken om een gitaar te versturen, dat zou toch moeten lukken.

Dus als je op dit moment iets nieuws wil bestellen, niet doen bij Musicstore.
In het verleden verstuurden ze trouwens bijna altijd een of twee dagen na de bestelling.

Kijk, komt er net een mailtje binnen van de Musikstore over de verzendperikelen !
Wel zo netjes vind ik. :okdan:

--------------------------------------------
Beste klant

Meer als 350 medewerkers en 100.000 producten zijn de laatste weken verhuisd naar onze nieuwe MUSIC STORE. De nieuwe opslag wordt elk uur gevuld met nieuwe producten en ons splinternieuwe verzendsysteem is in werking gesteld.

Wij willen ons bij deze verontschuldigen, dat de levering van uw bestelling door de verhuizing vertraging heeft opgelopen!

De komende dagen zullen wij ons daarom nog meer inzetten voor uw bestelling, zodat u uw nieuwe MUSIC STORE producten kunt ontvangen. Wij bedanken u bij deze voor uw geduld.

Een gebaar van onze kant:

Wij bieden uw een tegoedbon aan ter waarde van 10 Euro.

De tegoedbon kan van 01.07.2001 tot 01.10.2011 in onze onlineshop gebruikt worden. Deze tegoedbon staat op uw naam alleen en kan maar één maal gebruikt worden.

Wij hopen, dat wij hiermee de wachttijd een beetje kunnen verlichten en wensen u verder veel plezier bij het muziseren.

Met vriendelijke groeten,
Michael Sauer

--------------------------------------------

Een gebaar van onze kant:
Wij bieden uw een tegoedbon aan ter waarde van 10 Euro.
De tegoedbon kan van 01.07.2001 tot 01.10.2011 in onze onlineshop gebruikt worden. Deze tegoedbon staat op uw naam alleen en kan maar één maal gebruikt worden.
leuk die tegoedbon....
maar bij je eerstvolgende bestelling moet je wel weer verzendkosten betalen...
onbewust bestel je meer en uiteindelijk geef je dus weer geld uit....

imo hadden ze beter een setje extra snaren met een paar plectrums erbij gedaan en waren ze gelijk van het gezeik afgeweest :)

Toch vind ik 't wel netjes van ze, ze hadden ook helemaal niets van zich kunnen laten horen.

Ik wil er binnenkort wel heen, ben best benieuwd naar de nieuwe winkel.

Ik vind het ook netjes. Welke gitaar heb je trouwens besteld?

Ja je zou dus even kunnen kijken of je nog een setje snaren erbij wil en dan gewoon even bellen of ze die bij je al staande bestelling kunnen gooien.

Ja je zou dus even kunnen kijken of je nog een setje snaren erbij wil en dan gewoon even bellen of ze die bij je al staande bestelling kunnen gooien.
Dat kunnen ze niet, ik heb eens een koptelefoon besteld met extra oorkussentjes, toen ik besefte dat het geen set van 2 kussentjes was maar slechts 1 los mailde ik dit gauw en of ze er nog 1 bij konden doen maar het zat al in het bestelproces. Het kon dus alleen een extra bestelling worden met dito verzendkosten.

Dat kunnen ze niet, ik heb eens een koptelefoon besteld met extra oorkussentjes, toen ik besefte dat het geen set van 2 kussentjes was maar slechts 1 los mailde ik dit gauw en of ze er nog 1 bij konden doen maar het zat al in het bestelproces. Het kon dus alleen een extra bestelling worden met dito verzendkosten.
ja idd, klopt wel...

Jammer dat ik naast de bon heb gevist 2 maanden geleden...
'k heb ongeveer 10x moeten bellen ivm een bestelling die last had van de verhuis..
Dat kostte me veel meer dan 10 euro belwaarde..

De ééne keer was 't één ni binnen, dan vonden ze andere weer niet;..

Alé, uiteindelk is alles terecht gekomen, dankzij mezelf en het vele bellen...

(Der was een Mixmeister controller bij, en daar heb ik zelf een retour exemplaar van voorgesteld.
Een voorlopige levering en een annulatie hoorde er ook bij..)

Niet te min dat het een lastige bestelling was, blijf ik er graag bij kopen..
Ik snap maar al te goed dat dat niet simpel is, zo'n verhuis,
maar tja, een 10 euro te goed bon had ik ook wel graag gekregen, ter compensatie;..
:) :)

Een brief en kleine waardebon = netjes. Zelf bestel ik er niet onder de 100 euro dus opnieuw verzendkosten heb ik daar sowieso geen last van.

Wel vreemd dat je de waardebon al binnen 5 maand moet besteden. Een beetje arme student komt niet wekelijks bij de musicstore om gier te kopen :(

Wel vreemd dat je de waardebon al binnen 5 maand moet besteden.
tja, da's om dat boekhoudkundig te kunnen regelen.. Da's overal zo toch ???
't is geen liefdadigheids instelling hé !!

tja, da's om dat boekhoudkundig te kunnen regelen.. Da's overal zo toch ???
't is geen liefdadigheids instelling hé !!

Nee, maar het was misschien wel zo handig geweest dat je die bij de kerstinkopen kunt gebruiken ;)

Nee, maar het was misschien wel zo handig geweest dat je die bij de kerstinkopen kunt gebruiken
tja, da's jou ding.. Met de kerst koop ik dingen voor anderen, de rest van't jaar koop ik voor mezelf.. :)

Dat ze een waardebon geven waardeer ik, maar ....
- een beetje webstore geeft op de website grote gebeurtenissen aan en niet achteraf.....
- laat betalende klanten niet een aantal weken in het ongewisse......
- het aanbieden van een waardebon ter compensatie heeft een commerciele grondslag.....

iemand merkte het al op... mijn verzendkosten zijn gratis omdat ik boven 100euro bestel..
Ja, maar je moet nog wel ff 90euro bijleggen..... :D

Zelf had ik:
- vanaf het begin op de site vermeld dat er een verhuizing op handen was....
- betalende klanten met de offerte/factuur hier nog eens van op de hoogte gesteld...
- geen waardebon gegeven maar bij de verzending direct gerelateerde artikelen ter compensatie bijgesloten....

Nogmaals tis leuk dat ze het zo wensen op te lossen ....
maar deze (altijd zeikende) kritieke gast trapt daar niet ;)

Dat ze een waardebon geven waardeer ik, maar ....
- een beetje webstore geeft op de website grote gebeurtenissen aan en niet .........
.............Ja, maar je moet nog wel ff 90euro bijleggen..... :D
... Zelf had ik....

Het is niet echt een klein bedrijf. Als ze het goed (projectmatig/procesmatig) hadden aangepakt was de overlast tot een minimum beperkt geweest.

Video van de nieuwbouw:
pfwjj, wat the HEll !!
Da's toch geen winkel meer.?? Waar zijn al de dozen? Waar zijn al die Promo toestanden??
Het heeft meer weg van en tentoonstellings ruimte dan van een shop !!??
I'm not impressed !! Veel te Clean... Van elk één exemplaar !!
De key music heeft dat al jaren;.. en daar heb ik de laatste jaren niks meer gekocht...

@sms303: Ik ben het met je eens dat het handiger geweest was om bij elke bestelling te communiceren over de verhuizing. Dan weet de klant dat de mogelijkheid bestaat dat het allemaal iets langer duurt.

Wat ik minder vind is dat de waardebon een einddatum heeft. Dat gaat nergens over..
En wat ik nog minder vind is dat ze mijn creditcard al op de 15e mei belast hebben, terwijl ik nog steeds zit te wachten op mijn bestelling....

Wat betreft de verzendkosten die je moet bijleggen: de waardebon is natuurlijk ook voor de Duitsers en die betalen boven 10Euro al geen verzendkosten meer...

En wat ik nog minder vind is dat ze mijn creditcard al op de 15e mei belast hebben, terwijl ik nog steeds zit te wachten op mijn bestelling....
ja viola, bij mij was het er ook al direct af, van de visa, en zou ik iets moeten dubbel betalen...
Vandaar m'n meer dan 10 telefoons... Gelukkig was't in't nederlands

- een beetje webstore geeft op de website grote gebeurtenissen aan en niet achteraf.....

Het stond in ieder geval al sinds 2009 in de catalogus, zie scan in deze thread:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=90609&page=2 en ik heb zelf ook mailings gehad, waaronder eentje toen ze dicht gingen vanwege de verhuizing. Uiteraard kan het altijd grootser, maar ik heb er drie keer wat besteld en ik ben meerdere keren netjes op de hoogte gebracht. Dus ik vind dat puntje van kritiek niet helemaal terecht, in mijn geval tenminste.

Maar inderdaad hebben ze de problemen niet goed ingeschat denk ik en vermoedelijk gedacht dat ze het zo wel weer op zouden pakken in het nieuwe pand.

Back