Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
leuk die tegoedbon....Een gebaar van onze kant:
Wij bieden uw een tegoedbon aan ter waarde van 10 Euro.
De tegoedbon kan van 01.07.2001 tot 01.10.2011 in onze onlineshop gebruikt worden. Deze tegoedbon staat op uw naam alleen en kan maar één maal gebruikt worden.

Dat kunnen ze niet, ik heb eens een koptelefoon besteld met extra oorkussentjes, toen ik besefte dat het geen set van 2 kussentjes was maar slechts 1 los mailde ik dit gauw en of ze er nog 1 bij konden doen maar het zat al in het bestelproces. Het kon dus alleen een extra bestelling worden met dito verzendkosten.Ja je zou dus even kunnen kijken of je nog een setje snaren erbij wil en dan gewoon even bellen of ze die bij je al staande bestelling kunnen gooien.
ja idd, klopt wel...Dat kunnen ze niet, ik heb eens een koptelefoon besteld met extra oorkussentjes, toen ik besefte dat het geen set van 2 kussentjes was maar slechts 1 los mailde ik dit gauw en of ze er nog 1 bij konden doen maar het zat al in het bestelproces. Het kon dus alleen een extra bestelling worden met dito verzendkosten.

tja, da's om dat boekhoudkundig te kunnen regelen.. Da's overal zo toch ???Wel vreemd dat je de waardebon al binnen 5 maand moet besteden.
tja, da's om dat boekhoudkundig te kunnen regelen.. Da's overal zo toch ???
't is geen liefdadigheids instelling hé !!

tja, da's jou ding.. Met de kerst koop ik dingen voor anderen, de rest van't jaar koop ik voor mezelf..Nee, maar het was misschien wel zo handig geweest dat je die bij de kerstinkopen kunt gebruiken

Dat ze een waardebon geven waardeer ik, maar ....
- een beetje webstore geeft op de website grote gebeurtenissen aan en niet .........
.............Ja, maar je moet nog wel ff 90euro bijleggen.....
... Zelf had ik....

pfwjj, wat the HEll !!Video van de nieuwbouw:
ja viola, bij mij was het er ook al direct af, van de visa, en zou ik iets moeten dubbel betalen...En wat ik nog minder vind is dat ze mijn creditcard al op de 15e mei belast hebben, terwijl ik nog steeds zit te wachten op mijn bestelling....
- een beetje webstore geeft op de website grote gebeurtenissen aan en niet achteraf.....