Eerste track dat ik hier post! ik ben nieuw hier!

gewoon welkom

ha thijs, als je dit nog leest: ik hoor er een iets andere stijl in, misschien zin om dat mee uit te werken?

Nouja, zoals ik al zei, zo zijn we allemaal begonnen. Het nummer is wel creatief, vrolijk, cheesy... niet om aan te horen technisch gezien. Maar smaken verschillen! Daarom zeg ik juist: de TS moet zo doorgaan. :okdan:

Op zich is het trackje behalve heel cheesy best grappig.
Het vreemde vind ik alleen dat het Engels dat erin gezongen wordt best okee is.
Dat gaat toch niet samen met dat kansloze geschreven Nederlands....?

Kan 2 dingen betekenen:
1) Een slecht Nederlands beheersende Engelsman van oorsprong
2) Hoax!

:)

Op zich is het trackje behalve heel cheesy best grappig. Het vreemde vind ik alleen dat het Engels dat erin gezongen wordt best okee is. Dat gaat toch niet samen met dat kansloze geschreven Nederlands....?

Kan 2 dingen betekenen:
1) Een slecht Nederlands beheersende Engelsman van oorsprong
2) Hoax! :)

Lied klinkt best ok. Maar de hele introductie en presentatie doet een beetje onwaarschijnlijk aan. Dr is zo'n gezegde... gekken trekken de kaart!!!
Lukt em zo wel om aandacht te krijgen iig..

hey jongens.
laat ik me even voor stellen
mijn naam is Thijs van Oeveren A.K.A ZwamTek.

Vette hardcore van die dude..

Ulquiorra_hardcore_bleach_facepalm.jpg

Ik vrees toch dat we TS weggegejaagd hebben.
We horen niets meer van hem

En hij heeft het toch voor elkaar gekregen dat er op een track van hem (de eerste hier) veel meer gereageerd is dan op andere tracks. Gemiddeld zijn er hooguit 4/5 reacties en nu zijn we toch al weer bijna toe aan bladzijde 4.

Paul

Ik vrees toch dat we TS weggegejaagd hebben.
We horen niets meer van hem

En hij heeft het toch voor elkaar gekregen dat er op een track van hem (de eerste hier) veel meer gereageerd is dan op andere tracks. Gemiddeld zijn er hooguit 4/5 reacties en nu zijn we toch al weer bijna toe aan bladzijde 4.

Paul
Weggejaagd?? Het roer ging vandaag wel een beetje om qua kritiek.. Volgens mij kan die Thijs wel een beetje relativeren... als ik zijn Hard/French-core tracks hoor is het geen eendagsvlieg... die duikt wel weer op..
No pain.. No glory.. toch??? btw.. een warm welkom

Dit is zooooooo vet.............

Overigens lijkt iemand met de naam 'Thijs' niet echt een Engelsman, maar goed. Ik hoop eerlijk gezegd dat we nog wat Thijs horen. Nu ik het nog eens over een koptelefoon heb geluisterd valt de track best wel mee. Hij klinkt lichtelijk kazig, maar leuke track!

Lullig? Dat klinkt zo negatief... Ik houd het liever op kazig/cheesy. En over die spelling: het is gewoon iets waar ik echt niet goed tegen kan, dus ik zeg dat ook.

Ik denk dat Thijs wel degelijk last heeft van dyslexie, gezien de enorme hoeveelheid fouten in zijn tekst. In dat geval kan hij er niks aan doen en zou ik me er niet zo druk om maken. Wil je dat iemand met dyslexie zich niet meer online vertoond? Het gaat op Synthforum in de eerste plaats om de muziek, en het lijkt me dat mensen met dyslexie hier ook welkom zijn.
:smeris:

Sorry voor het weer ophalen, maar ik vond het toch wel een heel leuk plaat. Als hij die slappe hihats weghaalt en het tempo mss 10 a 15 bpm langzamer zet... dan draai ik t wel!

Heeeey.... compositie en melodie :D
Je zou sommige melodietjes misschien wat levendiger kunnen inspelen door te benden en pitchen (die laatste mag hier wel wat extremer). Dan blijven de geluidjes "cheesy", maar niet keyboard achtig en in deze composities passen die wel. Ik vind 'm wel leuk eigenlijk. Zo die ijsberen ook maar eens gaan luisteren, dan...

Ik graaf die plaat gewoon, ... catchy choon.
Drums zijn wel beetje erg ritmeboxerig, mJa...dat heeft ook wel weer wat.

zal wel aan mij liggen denk ik.

well
my name is thijs,im dj
i have adhd
so dont laugh me out::P

Dat is zijn eigen commentaar bij zijn youtube kanaal . Ik vind het heel leuk al is er altijd wat aan te merken , maar het getuigt van een hoop lef voor iemand die om zijn gedrag vaak afgebrand wordt iets van zichzelf te laten zien en inderdaad is het vanwege de ADHD wel te verklaren, dyslexie komt vaak samen voor , maar ook een ietwat ongebruikelijke manier van denken ook.
Ik weet er alles van , ik heb zelf de versie waarbij de H van hyperactiv mist
So don't laugh him out , de muziek is wat telt en ook het eerste stukje wat hij laat horen getuigt van een hoop meer oorspronkelijkheid dan van wat ik doorgaans hier mee maak. Sorry , maar dat moet ik toch even kwijt , ik kom hier te weinig om eerder te hebben kunnen reageren , jammer dat hij zich nu niet meer laat zien En ik wou hem juist een hart onder de riem steken .

Dat die een opsomming maakt van wat ie precies wil, vind ik echt supergoed ! Hij zoekt naar een eigen geluid en noemt dat een "stijl". Niets mis mee, integendeel.
Dat die doelstelling "te ambitieus" zou zijn, vind ik dan ook nonsens. Oké, hij is er nog niet, maar moet er wel in blijven geloven.

Ik zie echt wel potentieel in die kerel.

Dat ie dyslexie en/of ADHD heeft, boeit me niet. En hijzelf wsl ook niet.

Oh, en ik vind die facepalm posts 1) uberlame, 2) old 3) childish 4) geen ruk bijbrengen 5) ... you get the point

Back